12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך האלגוריתם משפיע על קניית שיתופים בפייסבוק ולמה צריך עזרה מקצועית?

ראשית חשוב להגיד כי היום אין למעשה בית עסק שיכול להרשות לעצמו לא להתייחס באופן רציני לכל מה שנוגע לתחום של קניית שיתופים בפייסבוק וקידום עסקי של בית העסק בתוך הרשתות החברתיות. מצד אחד מדובר על תחום נוסף בו על בית העסק להתמקצע, מה שלא תמיד מתאים לכולם, מהצד השני מדובר כאן על הזדמנות פז להביא עוד לקוחות לבית העסק שלכם בזכות האישיות שלכם. מה שרבים מאיתנו כבר יודעים הוא שהיום אנחנו רוכשים דברים באופן שונה לחלוטין מהאופן אליו התרגלנו בעבר. אם בעבר המטרה הייתה לרכוש כדי להוכיח שיש לנו, היום הרכישה היא במידה רבה רכישה סנטימנטלית. לקוחות מעוניינים לרכוש לא רק מוצר אלא מותג, סיפור, חוויה. כלומר, ככל שנספר את הסיפור של בית העסק בקול רם יותר כך נראה עוד ועוד לקוחות חדשים מגיעים ורוכשים בבית העסק שלנו.

כמה מילים על האלגוריתם של פייסבוק

כאמור, כולנו רוצים להשקיע יותר ברשתות החברתיות. אבל חשוב להבין כי אלו שינו את פניהן בשנים האחרונות. בעבר, עד לפני משהו כמו שבע שנים, המערכת הייתה מערכת שמאפשרת שיוויון בין כולם. זה שיש לו תקציב שיווק גדול במיוחד וזה שצריך להסתפק בתקציב יחסית קטן, לכולם הייתה פתאום את ההזדמנות למצוא עוד לקוחות על ידי יצירה של תוכן המותאם עבורם. האלגוריתם של פייסבוק לא היה מעורב באופן מהותי בניתוב התכנים לאנשים הרלוונטיים כמו שקורה היום.

היום האלגוריתם של פייסבוק כבר עושה מניפולציה שונה לחלוטין. מה שאתם צריכים להבין הוא שהרבה פעמים שיתופים בפייסבוק מקבלים פחות חשיפה מבעבר אבל הם עדיין חשובים מאוד. למה זה? משום שעל ידי קניית שיתופים בפייסבוק אתם יכולים להגיע למעגלים של קהל חדש שנמצא מחוץ לדף העיסקי שלכם בו נאספים הלקוחות שלכם. היתרון של הדף העיסקי הוא כמובן בגישה שלכם למידע שנמצא שם על הלקוחות שלכם מה שמאפשר לכם לשלוח להם מגוון של פירסומים למוצרים ולמבצעים שיכולים לעניין אותם. מהצד השני, האלגוריתם של פייסבוק, משום שהוא רוצה לקבל יותר כסף מדפים עיסקיים עבור הגדלה של חשיפה ומשום שהוא רוצה למנוע מעוקבים לא רלוונטיים לראות את התכנים שאתם מעלים, יכול להוריד את החשיפה דווקא לאותם שיתופים בפייסבוק של הדף העיסקי שלכם.

אז מה עושים?

חשוב לזכור כי קניית שיתופים בפייסבוק הם מה שכל אחד היה רוצה עבור הדף העיסקי שלו אבל, בסופו של דבר, הרבה אלמנטים הנוגעים לקידום ושיווק של הדף שלכם הם לא גורמים שתלויים בכם. אנחנו, כאן בחברת 'דיגיטל בוסט' מנסים להסביר ללקוחות שלנו בכל פעם מחדש כי בסופו של יום, הרשתות החברתיות, פייסבוק בראשה, אלו חברות שמטרתן הוא לעשות עוד כסף. לכן הרבה פעמים, גם אם אתם עושים הכל נכון, אתם עלולים לראות ירידה משמעותית של החשיפה של הדף שלכם, גם אם היו לכם הרבה מאוד שיתופים בפייסבוק של התכנים אותם אתם מעלים, פשוט משום שהלאגוריתם יעשה הכל כדי למנוע מכם להצליח להפיץ את המידע עליכם ואת  התכנים שלכם באופן 'אורגני' כלומר, ללא כל תשלום נוסף. לכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע שיעזרו לכם להגדיל בכל זאת את החשיפה של העמוד העיסקי שלכם בעזרת קניית שיתופים בפייסבוק, רבים ככל הניתן.

קניית שיתופים בפייסבוק ממומנים על ידי יד חיצונית זה לא הכל

חברת 'דיגיטל בוסט' רואה בכל יום מחדש את מי שחושב כי קניית שיתופים בפייסבוק הממומנים על ידי גורם חיצוני זה כל מה שיעזור לבית העסק שלהם לגדול. האמת היא כי זה ממש לא ככה. שיתופים בפייסבוק יכולים להתרחש רק במידה ואתם מעלים תוכן מתאים לרשת. מה זאת אומרת? בין אם אתם מחפשים עוקבים באינסטגרם מישראל ובין אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה שלכם בטיקטוק אתם חייבים לקבל את העובדה כי כל פלטפורמה נראית אחרת ובכל אחת האופן בו התוכן מוצג עתיד להיות שונה. כלומר, שיתופים בפייסבוק יהיו רק עבור תכנים רלוונטיים שמתאימים לפלטפורמה הזו.

אם אתם לא יודעים בדיוק מה אופי התכנים אותו אתם מעוניינים להעלות אנחנו בחברת 'דיגיטל בוסט' ממליצים לכם לעשות שני דברים:

  1. פשוט להתייעץ: הרבה פעמים אחרי התייעצות איתנו תבינו טוב יותר מה האפשרויות העומדות לפניכם. פעמים לא מעטות לקוחות רבים בוחרים לעשות כמה פעולות במקביל כדי להעלות את החשיפה של העמוד העיסקי שלהם. הפעולות הללו יכולות להיות קניית לייקים לדף בפייסבוק ועוד רשימה של פעולות נוספות שסופן להביא את אותה התוצאה בסופו של דבר.
  2. להסתכל על עמודי תוכן מקבילים לעמודי התוכן שלכם: על ידי חקירה של עמודי תוכן נוספים יהיה לכם קל יותר לעבד את הרעיונות שלכם לשפה הרלוונטית עבור הפלטפורמה בה אתם פועלים. כאמור, בין אם אתם מעוניינים להוסיף עוקבים באינסטגרם מישראל ובין אם אתם מעוניינים לבצע קניית לייקים לדף בפייסבוק באופן מקצועי ונכון, אתם צריכים להבין איך עמודים אחרים שאתם עוקבים אחריהם בשקיקה עושים בדיוק את אותו הדבר.

נשמח לעזור לכם בכל שאלה

חברת 'דיגיטל בוסט' עומדת לשרותכם ואתם מוזמנים לשאול אותנו כל שאלה. ביחד ניצור סיפור ומסגרת לבית העסק שלכם שתעביר בצורה האותנטית ביותר את הסיפור האישי שלכם. ביחד אנחנו בטוחים כי נמצא את עמק השווה ואת הדרך ליצירה של קהל לקוחות גדול יותר עבור בית העסק הייחודי שלכם.

דילוג לתוכן