13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

למה רובוט לאינסטגרם זה הפתרון השיווקי הטוב ביותר עבורכם

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים פונים לרשתות החבריות כדי לקדם את העסק, השירות, המוצר או כל דבר אחר שאפשר לקדם.

עם יותר ממיליארד משתמשים, אינסטגרם זה הדבר הכי חם שיש היום בקרב הרשתות החברתיות. הפלטפורמה הוויזואלית מהווה את המקום המושלם להעלות תמונות וסרטונים בצירוף האשטאגים מתאימים, התוכן שלכם יכול להפוך לויראלי אם יש לכם מותג מוכר, סטטוס של סלב או שאתם פשוט יודעים איך לנצל את ההאשטאגים לטובתכם.

לרוב האנשים אין את הזמן או את האנרגיה להשקיע שעות בלעקוב אחרי אנשים, לעשות לייק, להגיב או לשתף פוסטים של אנשים אחרים מהתעשייה או של אנשים החולקים את אותם תחומי עניין. התועלת יכולה להיות מעולה מכיוון שברגע שאתם מתחילים לייצר אינטראקציות עם פרופילים אחרים, הם מגיבים בחזרה, מחזירים עוקב או לייק. ככה אתם יכולים לבנות את הפרופיל שלכם באינסטגרם ולעזור לעסק שלכם לצמוח.

יחד עם זאת, מדובר במשימה סיזיפית וקשה שלא נדבר על הזמן הרב שהמשימה הזאת דורשת כדי לראות תוצאות בשטח. אז מה אפשר לעשות?

רובוט האינסטגרם של דיגיטל בוסט הוא הפתרון עבורכם, הרובוט למעשה מבצע אוטומציה של כל התהליכים שהייתם עושים באופן ידני. לעשות לייקים לאנשים, לעקוב אחרי אנשים חדשים, להגיב ללקוחות פוטנציאליים ועוד. אתם יכולים לבחור מראש את ההאשטאגים שאתם רוצים שהרובוט יעקוב אחריכם, אילו תגובות הייתם רוצים שהוא יגיב לאיזה סוג של פוסטים, באיזה מיקומים פיזיים הייתם רוצים שהוא יעקוב אחרי המבקרים ועוד הרבה.

תחשבו שרובוט לאינסטגרם הוא בעצם עוד חתיכה מהעסק שלכם, הוא זה שאחראי על הפרסום והשיווק. רק שבפועל, מעבר לעובדה שהוא לא יעשה טעויות והגדרתו נתונה בידיכם, רובוט לאינסטגרם כמו זה של דיגיטל בוסט יכול לעבוד 24/7 בקידום הפרופיל שלכם.

כיום, אתם עוברים על הפיד שלכם באינסטגרם, מחפשים בנרות לקוחות חדשים, עושים לייקים ועוקבים אחרי אנשים חדשים בתקווה שזה יביא הכנסה בפועל לעסק. הרובוט של דיגיטל בוסט עושה הכל בשבילכם, בצורה יעילה, רווחית ומשתלמת בהשוואה לכל דרך אחרת שבה תפרסמו את העסק שלכם. היום כמעט אין מישהו שלא נמצא באינסטגרם ובזכות השימוש בהאשטאגים, תחומי העניין מאוד ברורים.

כל מה שאתם צריכים לעשות ברגע שיש לכם רובוט, זה להעלות תוכן איכותי, בצורה עקבית כדי להמשיך לייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

איך עובד הרובוט של דיגיטל בוסט?

לאחר רכישת הרובוט, תעברו שיחת הגדרה עם אחד ממומחי האינסטגרם של דיגיטל בוסט, בשיחה הזו הרובוט יותאם בדיוק לצרכים של העסק שלכם – אחרי מי לעקוב, מה הם תחומי העניין שמעניינים את הלקוחות שלכם, איפה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים וכדומה.

הרובוט יעשה לייקים, יעקוב ויוריד עוקב, יגיב לאנשים אליהם אתם מכוונים כך שבסופו של דבר תהנו מעוקבים חדשים ולקוחות פוטנציאליים שלא היו לכם קודם.

דילוג לתוכן