12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך רובוט לאינסטגרם יכול לעזור לכם לקדם את העסק

אינסטגרם הינה אחת האפליקציות הפופולריות ביותר עם בערך מיליארד משתמשים מרחבי העולם. אנחנו אוהבים לשתף תמונות ולקבל לייקים ואין מקום טוב יותר מהאינסטגרם. בנוסף, האינסטגרם מהווה מקום מצוין לקידום העסק, בגלל שאין עוד רשת חברתית שבה הקהל כל כך מעורב במה שקורה.

אבל מה הטעם ביצירת תוכן אם אף אחד לא רואה אותו? אפילו אם התוכן שאתם מעלים הוא באמת מעולה, יכול להיות שאנשים פשוט לא מוצאים אתכם או לא נחשפים אליכם בגלל הכמות הענקית של התוכן הקיימת בפלטפורמה ובפיד של כל אחד ואחד. זו הסיבה שבעלי עסקים מחפשים מתודות שיעזרו לפתור את הבעיות הללו. אחת מהמתודות הינה השימוש ברובוט לאינסטגרם.

הרובוט לאינסטגרם של דיגיטל בוסט הוא הפתרון המושלם לאוטומציה של כל הפעולות שהעסק שלכם צריך בחשבון האינסטגרם שלו ולכן אתם חייבים לשלב את הרובוט האסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם.

אז למה אתם צריכים רובוט לאינסטגרם ומה הכי טוב לעשות?

אתם רוצים להגדיל את מספר העוקבים/מעריצים/לקוחות

הרובוט, לאחר טרגוט נכון ומדויק הכולל מיקום ותגיות, יחל לפעול על מנת לקדם את החשבון שלכם. אז מה הוא יעשה? הוא יתחיל לעשות לייקים לפוסטים ולקבל בתמורה, להגיב לאנשים, להוסיף ולהסיר עוקבים.

אתם רוצים שהרובוט ייצור אינטראקציות עם הקהל הפוטנציאלי שלכם

מה יהפוך אנשים למעורבים בכל התהליך הזה ואיך זה קורה בכלל? הרובוט של דיגיטל בוסט יודע לשלוח באופן אוטומטי הודעות, להגיב על פוסטים מה שייצור תנועה מאוד אישית וזורמת לכיוון העסק שלכם.

אתם חייבים להיות עקביים

בטוח נתקלתם בעבר בחשבונות שפעילים מאוד לתקופה מסוימת ואז כאילו נרדמו לשבועיים, זה לא מקצועי בכלל. אם אתם לא רוצים שזה יקרה לכם, אתם חייבים לפרסם תוכן באופן קבוע, כל יום. כדי לחסוך לכם כאב ראש, הרובוט יכול לעזור לכם לתזמן פוסטים מראש ככה שלא תצטרכו לדאוג מזה.

אתם רוצים לבלוט כמה שיותר

השאיפה היא להיות כמה שיותר שונים באינסטגרם, אחרת יהיה לכם קשה למשוך לקוחות חדשים. הם פשוט ישתעממו מהתוכן שלכם ויתעצבנו אם תפרסמו את אותו התוכן עם אותן התגיות מן הסתם. אם מדברים על התוכן עצמו, הוא באחריותכם בלבד, אתם צריכים לדאוג שהוא יהיה יצירתי ורלוונטי.

רובוט לאינסטגרם יחסוך לכם שני דברים חשובים מאוד – זמן וכסף!

אחד הדברים הכי חשובים שהרובוט של דיגיטל בוסט יכול לתת לכם הוא זמן. אתם לא צריכים לשבת ולהתרכז בפרסום של העסק שלכם, ואתם יכולים להתפנות לדברים אישיים או להתרכז בדברים חשובים לא פחות הקשורים בעסק שלכם.  מבחינה כלכלית, עלות הרובוט מגוחכת לעומת עלות פרסום חודשית רגילה והיעילות שלו עולה על דרכי הפרסום הרגילות.

האינסטגרם הינה הפלטפורמה הפרסומית החזקה ביותר כיום והאסטרטגיה שלכם לפרסום העסק חייבת לכלול בתוכה פרופיל אינסטגרם הנתמך על ידי רובוט האינסטגרם של דיגיטל בוסט.

קראו עוד במאמר שלנו:

"4 סיבות שיעזרו לכם להבין למה אתם חייבים להשתמש ברובוט לאינסטגרם". 

 

דילוג לתוכן