13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

מה היתרונות והחסרונות של רכישת עוקבים באינסטגרם

אין בעל עסק היכול להרשות לעצמו להימנע מהשימוש ברשתות החברתיות. הרשת החברתית היא המחלף הראשי עליו כולם חולפים. כולנו נמצאים ברשת החברתית, כולנו גולשים לרשת מכל מקום. אנחנו פותחים את הטלפון בתור בסופר, כשאנחנו ממתינים למעלית, בדרך לפגישה חשובה, כולנו, כל הזמן, נמצאים ברשתות החברתיות בלי הפסקה. אם אתם בעלי עסק, אתם חייבים להיות נוכחים במקום בו הכל קורה. מדובר על אתגר לא פשוט, בייחוד בתקופה כזו, בה כולם מנסים למצוא את עצמם בעולם השיווק החדש והלא מוכר הזה. רכישת עוקבים באינסטגרם היא כלי מעולה ובאותה שעה, טכניקה הדורשת מיומנות. אנחנו כאן כדי לתת לכם את המידע המלא שיעזור לכם לבחור נכון.

מה המטרה של קניית עוקבים באינסטגרם?

אנחנו, העובדים בתחום כבר תקופה ארוכה, מטעם חברת דיגיטל בוסט, נדרשים לענות לשאלה הזו כל הזמן. לפני שנדבר על קניית עוקבים באינסטגרם, אנחנו רוצים לשאול אתכם שאלה גם אנחנו. אם תעצמו את העיניים ותדמיינו את עצמכם באמצע של כיכר מרכזית בעיר בה אתם מטיילים לראשונה. אם תהיו רעבים, איפה תבחרו לשבת? איפה שיש קהל קטן של לקוחות או איפה שיש תור ארוך שלא נגמר? ככל הנראה תבחרו להצטרף לעדר, לאכול איפה שכולם אוכלים. רכישת עוקבים באינסטגרם זו למעשה יצירה מלאכתית של 'תור' בכניסה לבית העסק שלכם במטרה, בהמשך, ליצור לכם מאגר גדול של לקוחות חדשים. רכישת עוקבים באינסטגרם מלמדת את האלגוריתם של אינסטגרם כי אתם עמוד גדול ובעל נוכחות, מלמדת את הגולשים האחרים כי יש לכם קהל גדול, כך שהעמוד הופך ברגע אטרקטיבי ורלוונטי.

רכישת עוקבים באינסטגרם מאפשרת לכם להגדיל את העסק שלכם

הרבה פעמים השאלה הראשונה של כל בעל עסק היא: איך מרוויחים כסף מאינסטגרם. התשובה שלנו די ברורה. אתם יכולים להפנות את הגולשים שלכם לאתר האינטרנט של העסק שלכם, מה שיניב לכם קונים חדשים. אתם יכולים להפוך ליוצרי תוכן ומשפיענים ברשת, מה שיוביל חברות אחרות לשתף אתכם פעולה ולשלם לכם לא מעט. כך שהרבה פעמים, ההשקעה לאורך תהליך של רכישת עוקבים באינסטגרם, תשתלם בסופו של דבר. כל זה נכון, בתנאי שמבצעים רכישת עוקבים באינסטגרם בצורה נכונה.

זו דרך ארוכה והיא דורשת מכם לעבוד קשה

התשובה לשאלה איך מרוויחים כסף מאינסטגרם היא גם זו: צריך לעבוד קשה, להתמיד, לא לוותר ולזכור כי הגולשים שלכם לא מגיעים לקנות מכם מוצרים, אלא ליהנות. חברת 'דיגיטל בוסט' מלווה שורה ארוכה של לקוחות, בכל פעם מחדש אנחנו מזכירים ללקוחות שלנו כי להביא את הקהל זה לא מספיק, צריך גם ליצור עבורו תוכן שיעודד אותו להישאר בעמוד שלכם. אל תשכחו כי גם אתם, כאשר אתם נכנסים לרשתות החברתיות, אתם לא בהיכרח נכנסים כדי לקנות משהו, אתם מעוניינים קודם כל 'לנקות את הראש'. בתור בעלי עסק, בתור מי שמעוניינים ליצור רווח מהאינסטגרם, אתם צריכים לזכור את זה ולדבר עם הקהל בשפה שלו.

מה קורה כאשר רכישת עוקבים באינסטגרם נעשית בצורה לא מקצועית

המתנגדים לרעיון של רכישת עוקבים באינסטגרם יגידו כי רכישה לא מקצועית, בלי ניסיון, בלי הבנה של השוק, עלולה להיות 'זריקה של כסף סתם'. כלומר, אתם תשלמו לא מעט כסף אבל התמורה שתקבלו על ההשקעה הזו, תהיה קטנה או כלל לא קיימת, מה שהוא ממש חבל. אבל גם כאן אנחנו צריכים להסביר דבר מה חשוב.

המטרה של האלגוריתם של אינסטגרם הוא להציג לגולשים של הרשת החברתית תכנים רלוונטיים עבורם, גולש שיתקל בתוכן לא מעניין עבורו, צפוי פשוט לעזוב את האפליקציה וזהו. בדיוק בגלל זה, כאשר אנחנו מבצעים רכישת עוקבים באינסטגרם, אנחנו צריכים להגדיר מי הקהל הרלוונטי עבורכם. הרי גולשים ברוסיה, בהודו או בסין, יהיו פחות רלוונטיים, לעומתם, ישראלים בטווח גילאים מסוים, עם תחביבים כאלו ואחרים, יכולים ליהנות מהשירות שלכם באופן טבעי. רכישת עוקבים באינסטגרם שלא נעשית בצורה נכונה, תביא לירידה דרמטית בחשיפה שלכם. לעומת זאת, רכישת עוקבים באינסטגרם  הנעשית מתוך מחשבה, יכולה להביא לעליה משמעותית בקהל הלקוחות והעוקבים שלכם.

אתם חייבים להשתתף במשחק

בין אם אתם אוהבים את זה או לא, הטכנולוגיה כאן כדי להישאר. אתם חייבים ללמוד איך לשחק את המשחק. אנחנו בטוחים שיש לכם את היכולות הדרושות לכך, אתם פשוט צריכים את המעטפת הנכונה

דילוג לתוכן