12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

שיתוף פוסטים אוטומטי בקבוצות פייסבוק

היום כאשר כל עסק מפרסם פוסט בפייסבוק, יש לו רק מטרה אחת והיא להגדיל עד כמה שיותר את החשיפה, להגיע לכמה שיותר אנשים ובסופו של תהליך להגדיל את המכירות ואת הרווח.
אבל בעידן של היום דברים קצת עובדים אחרת, הרבה בעלי עסקים חושבים שהם רק מעלים פוסט וכבר ביום שלמחרת כבר יציפו את החנות שלהם, או שכמות ההזמנות תעלה בצורה שאין שני לה, ויכולה להרקיע שחקים. (אבל המציאות שונה הרבה יותר מזה). על שיתוף פוסטים אוטומטי שמעתם?

שגר ושכח – זה לא עובד ברשתות חברתיות

נסביר קודם כל קצת על שיטת "שגר ושכח" מדובר בסוג של אסטרטגיה שיווקית שאומרת, תעלו פרסום פשוט ביותר, ופשוט מאוד אל תמשיכו להשקיע בזה יותר מידי אנרגיות, פשוט מאוד מה שיביא יבוא, יש לזה כל מיני סלנגים שמאפיינים את שיטת "שגר ושכח" והרבה מאוד בעלי עסקים באמת עובדים בשיטה הזאת, אתם יכולים להיות בטוחים שכל מי שהציע לאותם עסקים לעבוד בשיטה הזאת לא מבין גם לא חצי דבר בעולם הרשתות החברתיות, ואפילו לא מכיר את סוג ההתנהלות ברשתות חברתיות ובטוח לא שמע על שיתוף פוסטים אוטומטי בפייסבוק.

מי נכנס לפייסבוק

לרשת של פייסבוק כל אחד נכנס, אין אחד היום כמעט בעולם שאין לו עמוד פייסבוק, החל מאנשים פרטיים, בעלי עסקים, פוליטיקאים ואפילו ערוצי טלוויזיה למרות כל החשיפה שלהם הם עדיין מתחזקים עמוד פייסבוק, ואם זה קורה כנראה שיש לזה סיבה.
אבל אותם אנשיפ פרטיים שנכנסים לפייסבוק הם בעיקרם אנשים משועממים, כן תתפלאו, לא מעט מחקרים שנעשו על הרשת החברתית העלו מסקנה ברורה וחד משמעית שהסבירה באופן מובהק שיותר מ 85% מהגולשים ברשת החברתית המובילה בעולם, הם נכנסים בכדי "להעביר את הזמן" משמע הם מחפשים משהו מעניין, מכאן שכל פוסט שאתם מעלים צריך למשוך את תשומת הלב שלהם, להניע אותם לפעולה ולפעמים גם לגרום לצאת ולעבור לאתר שלכם לבצע רכישה, או הרשמה לסוג של שירות שאתם מוכרים.
אחרי שהבנו ששגר ושכח זה לא משהו שעובד ברשתות חברתיות וכמעט כולם משועממים ברוב שעות היום, אחרי הכל כל מי שיש לו חשבון פייסבוק מבלה בו 4 שעות בממוצע ביום, מצד אחד אפשר לומר ש 4 שעות זה לא מספיק, מצד שני יש כאלו שיראו את זה כמשך זמן ארוך מאוד, מכל מקום, כל מי שתשאלו אותו באיזה אתר הוא מבלה 4 שעות ביום, זה בהחלט זמן שהייה ארוך במיוחד, אבל מצד שני אתם אלו שצריכים להגיע לכמה שיותר אנשים, אתם צריכים בתוך 4 שעות בלבד שהם נמצאים באתר להגיע לכמה שיותר מהם, לכן אתם זקוקים למערכת שמבצעת שיתוף פוסטים אוטומטי בקבוצות פייסבוק, כזאת שתעזור לכם לשווק את העסק שלכם להגיע לאותם אנשים שנמצאים את רוב שעות היום שלהם בפייסבוק.

עולם האוטומציה

אנחנו רגילים שהכל נעשה בשבילנו בעולם הטכנולוגי, אם בעבר היינו צריכים להקליד הודעת טקסט, היום אנחנו פשוט אומרים וזה הופך למילים, או באפליקציות אחרות אנו יכולים גם לשלוח את ההקלטה עצמה, יחד עם זאת אנו חייבים להבין, האוטומציה לא צריכה להחליף את בני האדם לגמרי, אלא היא צריכה להיות לכלי עזר, אותו הדבר גם עם תוכנת אוטומציה שתפקידה שיתוף פוסטים אוטומטי בקבוצות, היא לא צריכה לעשות עבורכם את הכל, אלא היא יכולה להיות לכם לכלי עזר, אל תשכחו דבר חשוב שחלק מהמדיניות של פייסבוק, אוסרת שימוש בכאלו כלים, הפרת המדיניות הזאת עלולה לגרום לחסימת החשבון שלכם, אז אם אתם רוצים להמשיך לעבוד עם תוכנות אוטומציה כאלו, אתם צריכים לדעת לבחור בצורה שקולה ונכונה את תוכנת האוטומציה.
בנוסף יש להבין היכן אותה תוכנת אוטומציה מפרסמת את הפסוטים באלו קבוצות, אם מדובר על פוסט אותו מעלה מוסכניק בתחום הרכב, הפוסט יעלה בקבוצה של קוסמטיקאיות, אמנם יהיו צפיות אבל זה יהיה פחות רלוונטי לאותן נשים, דבר כזה גם מאותת בצורה ממש בוטה שמודבר כאן ברובוט שעושה עבורכם את העבודה ואתם בהחלט תחסמו על ידי מערכת ההגנה של פייסבוק.

דילוג לתוכן