12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

תבניות שונות לעמודי אינסטגרם

אם אתם בדרך לפתוח חשבון אינסטגרם, או שכבר יש לכם עמוד כזה, אתם חייבים להבין שהמטרה של עמוד אינסטגרם היא למשוך אליו כמה שיותר אנשים, או כמו שזה מוכנה ברשת האינסטגרם, כמה שיותר עוקבים.
בכדי למשוך כמה שיותר עוקבים, אתם חייבים שיהיה לכם עמוד מעוצב ברמה גבוה, אבל בשביל עמוד מעוצב, כזה שידע למשוך את העוקבים ואת הקהל הנכון ביותר עוברכם אתם צריכים לצאת מהקופסא, או יותר נכון לצאת מאפליקציית אינסטגרם.
בזכות היותה של אינסטגרם אפליקציה ורשת חברתית גדולה מאוד, קמו יחד איתה עוד המון עזרים, שחלק מאותם עזרים נמצאים מחוץ לאינסטגרם, מדובר בכלים פשוטים מאוד שכל משתמש יכול להפוך כל חשבון אינסטגרם פשוט לחשבון מיוחד שמושך אליו מאות עוקבים.

עולם הסיפורים (אם נדייק עולם הסטוריז)

להעלות היום סטורי לאינסטגרם, עבור הרבה אנשים מדובר על תהליך של ממש, יש גם לא מעט כאלו שהפכו את העבודה עם אפליקציית אינסטגרם למקצוע של ממש, שזה אומר שכל דבר הכי קטן שנעשה באפליקציה עומדת מאחוריו אסטרטגיה שיווקית מקצועית, שבסופו של דבר תהפוך את בעלם חשבון האינסטגרם להיות כוכב רשת של ממש.
נוכחות דיגיטלית, היא חלק חשוב מכל אסטרטגית פרסום ושיווק, הרבה מאוד אנשי מקצוע בתחום כבר בחנו כל דרך אפשרית להשיג נוכחות דיגיטלית רבה, שזה אומר עבודה על מספר ערוצים במקביל, אם בעבר עמוד פייסבוק היה מספיק לכל עסק בכדי ליצור נוכחות דיגיטלית, היום עסקים רבים נאלצים לעבוד על כל ערוצי התקשורת, שזה אומר הקמת אתרי אינטרנט, הקמת חשבון ועמוד פייסבוק עסקי, חשבון באינסטגרם, אפליקציית Tik Tok והרשימה עוד ארוכה מכל אפליקציות ובנוסף חשבון יוטיוב שבו כל עסק מעלה סרטונים, הכל בשביל ליצור נוכחות דיגיטלית.
אבל בשביל שזה יקרה יש חשיבות לכל צעד שעושים, הכל צריך להיות מדויק, זה לכלול עיצוב מלא לכל דבר, אם מדובר על לוגו שיופיע, על העיצוב המיוחד והצבעים שמאפיינים אתכם, בשביל למשוך אנשים אליכם לעמוד, אתם חייבים שתהיה לכם תבנית מעוצבת ברמה גבוה, כזאת שתדע למשוך אליה משתמשים ואפילו לגרום להם להנעה לפעולה, וצירוף של אותם אנשים בתור עוקבים.

אבל הסטורי נעלם אחרי 24 שעות, למה שנשקיע ?

אותה שאלה עולה תמיד, הרבה אנשים אומרים לעצמם, אם הסטורי נעלם אחרי 24 שעות למה שבכלל נרצה להשקיע בו יותר מידי, קודם כל סטורי יכול להישאר אם שומרים אותו בהייליסט.
דבר נוסף, רק בגלל הסיבה שהסטורי נשאר ל 24 שעות, אתם חייבים שהוא יהיה מושקע, שבמשך הזמן שהוא נמצא שם הוא ימשוך כמה שיותר עניין, ויעשה את העבודה שלו, סטורי שיעלה בצורה לא מקצועית רק תאפיין את העסק שלכם ככזה שהוא לא מקצועי ועלול אפילו לגרום לכם נזק, שזה הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה.

שכנעתם אותי, אבל מה זה בכלל תבנית מעוצבת ?

תבנית מעוצבת, היא עיצוב גרפיקה מקצועי, אותו ערכו ועיצבו מיטב המוחות המודעים לכללים שיכולים למשוך עוקבים באמצעות עיצוב, בנוסף היא מעניקה לכם פלטפורמה נוחה לעבודה, כל סטורי שתעלו על אותה תבנית יצור אחידות ומיתוג מקצועי.
חלק מאסטרטגית שיווק ברשתות החברתיות, הוא יצירת שפה ויזואלית, במיוחד שזה מגיע לאינסטגרם, הוויזואליות זה מה שמאפיין את הפרופיל שלכם, ולכן בתור התחלה אתם חייבים לבחור לעצמכם תבנית אחידה.

למה לא לעבוד עם תבניות שונות

יש לא מעט תבניות שונות לעמודי אינסטגרם, אבל כל תבנית לבטח תאפיין מישהו אחר, חשבו לרגע על המותגים הגדולים אותם אנו מכירים, ניקח שנים מהם לדוגמה, בעולם הסלולר אנו מכירים את רשת סלקום, הצבע הסגול מאפיין אותה, אל מולה רשת פלאפון שאין אחד שלא מכיר, אחרי הכל היא רשת הסלולר הראשונה שקמה בישראל, והצבע שמאפיין אותה הוא כחול, אם רשת פלאפון תעשה פרסום ותמתג אותו בצבעים סגולים, זה יכול להתפרש כמשהו שסלקום עשו, לכן למרות שיש לא מעט תבניות עיצוב מיוחדות, נסו לבחור את התבנית שלכם, אתם בהחלט יכולים לעשות מידי פעם שינויים קלים, אך שמרו על קו אחיד עד כמה שניתן.

דילוג לתוכן