12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית תגובות ישראלים לפייסבוק

ישראלים והתגובות שלהם, למה בכלל שמישהו יצרה שישראלי יגיב לו על פוסט, הרי הישראלים ידועים בברוטליות שלהם, בדרך שלהם להתנסח בצורה "לא מנומסת" אם נקרא לזה בעדינות, לא תמיד אוהבים לפרגן ובטח שלא להחמיא, אז תכירו את הישראלי היפה, לישראלי היפה הזה קוראים בוט התגובות. המשוכלל.

מיהו בכלל בוט התגובות הזה ומה כל כך יפה בו ?

או יותר נכון להגיד מה זה בוט התגובות הישראלי, בוט התגובות ישראלים לפייסבוק הוא בעצם מערכת אוטומציה חכמה (או יותר נכון לא כל כך חכמה, בהמשך גם תבינו למה) אשר מגיבה על פוסטים שמפורסמים בפייסבוק לפי בחירה.

מדובר בעם על תוכנה פשוטה מאוד להפעלה, כל מה שנדרש ממשתמש הקצה לבצע הוא כמה פעולות פשוטות, להזין את כתובת הפוסט אותה פרסם, את כמות התגובות ישראלים לפייסבוק הרצויות, לתזמן את הופעת התגובות ועל ידי כך לעורר התעניינות מצד גולשים נוספים, שאותם גולשים אחרים יכולים להפוך ללקוחות פוטנציאלים.

למה שתרצו תגובות ישראלים לפייסבוק ?

אתם בטח אומרים לעצמכם שיש לכם המון חברים, וכל פוסט שלכם זוכה להמון לייקים, אבל לייקים בפייסבוק זה לא מספיק, אחד הדברים החשובים לא פחות שיגרמו לפוסט להופיע ולהיות מוקדם הוא תגובות, התגובה מאותתת באופן חד משמעי כי אכן מה שפרסתם עורר התעניינות רבה, גרם למישהו להקליד, ולעצור לרגע ולהגיב. במיוחד כשמדובר בתגובות ישראלים לפייסבוק.

היום יותר מ 80% מהפעילות באתרי אינטרנט ובניהם גם פייסבוק, נעשית דרך הטלפון הנייד, אנשים כבר כמעט ולא יושבים מול המחשב, הם מחוברים לטלפון שלהם בכל מקום (רחמנא לצילן גם בזמן נהיגה) ואם לרגע ראיתם איך נראית פייסבוק בנייד, אנשים מעבירים את האצבע במהירות ועוברים מייד על עשרות של פוסטים, במקרה הטוב הם יעצרו לרגע ויעשו לייק, אם זה חבר קרוב, או זה משהו שהם באמת התחברו אליו, במקרה המצוין והטוב ביותר, הם גם יגיבו כמה מילים, ואם ממש בא להם לפרגן, הם יעשו גם לייק וגם תגובה, ולא יסתפקו רק בזה אלא גם ישתפו את הפוסט.

אבל בשביל שיעצרו להגיב ולראות את הפוסט לעומק, משהו צריך לעורר עניין, משהו חייב להיות מושך, מעבר לזה שהפוסט צריך להיות מושקע ועם מחשבה, יש עוד כמה אלמנטים שמשפיעים על אנשים ברשתות החברתיות.

רשתות חברתיות – האדם כיצור חברתי

אנו בני האדם יצורים חברתיים, גם אם אתם רק עם המשפחה שלכם, זה אומר שאתם עדיין חלק מחברה, משחר ההיסטוריה אנו בני האדם הבנו כי בכדי לשרוד ולהיות יותר חזקים אנו צריכים להיות מאוחדים, לכן הקמנו את התא הראשון והוא תא המשפחה.

הרצון להיות חברתיים מוטמע בנו, לכן שמישהו עובר על פוסט והוא רואה המון תגובות, במיוחד ישראלים גם הוא יהיה לו מה להגיב, הוא ירצה באופן אוטומטי להיות חלק מאותה קבוצה, הרצון להשתייך יגרום לו להגיב, לשתף ולכם להשיג את המטרה שלכם.

תגובות ישראלים לפייסבוק ועלייה במכירות

כל עסק כבר מזמן מנהל דף עסקי בפייסבוק, החל מחנות נעליים, מעצבי שיער, צלמים והרשימה עוד ארוכה, כחלק ממאמצי השיווק הבלתי פוסקים של אותם עסקים הם מעלים פוסטים בפייסבוק במטרה אחת לנסות ולהשיג עוד לקוחות פוטנציאלים.

אבל פוסט שעלה, לא קיבל תגובות ישראלים לפייסבוק, לא שותף ובמקרה הקשה ביותר גם לא קביל לייק, הוא פוסט מבוזבז, גם אם הוא פוסט שכתב אותו הקופירייטר הטוב בעולם, ערך את התמונה הגרפיקאי הכי טוב שיש, עדיין המטרה של הפוסט היא להפוך להיות כלכלי, משמע פוסט שווה לכם כסף !

פוסט = כסף

איך יכול להיות שפוסט בפייסבוק שווה לכם כסף ? העלאתם פוסט, ביצעתם תהליך של קניית תגובות ישראלים לפייסבוק, ומיד התעוררה סביב הפסוט המולה, כולם רוצים לראות מה קורה סביב הפוסט הזה, למה פוסט קיבל תגובות ומה עומד מאחורי זה, מיד באותו הרגע עוד אנשים צופים בכם, קיבלתם הגדלה של החשיפה, ברשתות החברתיות הצורך הזה הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית, כל אסטרטגיה שיווקית ברשתות החברתיות כוללת בתוכה את הצורך למשוך עוד אנשים, ככל שתמשכו יותר אנשים, הצפיות יעלו ומשם גם המכירות יכולות לעלות.

חור המספרים הגדולים יעשה שלו, יותר תגובות = יותר מתעניינים = יותר לקוחות פוטנציאלים = יותר מכריות = יותר כסף.

אז באופן חד משמעי ניתן לקבוע כי פוסט טוב, שיש לו את התגובות הנכונות יכול להיות שווה לעסק שלכם המון כסף.

דילוג לתוכן