12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

תהליך של העלאת עוקבים באינסטגרם

אין תחום בו מתעניינים רבים יותר בשנים האחרונות מאשר העלאת עוקבים באינסטגרם ובכלל הרשתות החברתיות. מצד אחד אנחנו בהחלט יכולים להבין את הרצון הזה. הרי אנחנו חיים בעידן בו עיקר התקשורת של כל בית עסק עוברת דרך הפלטפורמה המרתקת הזו. אם נחשוב על זה אפילו קצת נראה כולנו כי במידה רבה אנחנו לא יכולים להתעלם ממה שהתרחש בעולם. היום אנחנו נמצאים בתוך מרחב בו אנחנו נמצאים בקשר ממש כל הזמן. זה בזכות אותו מכשיר קטן שיושב לנו בכיס. העלאת עוקבים באינסטגרם היא הדרך שלנו לאפשר לעוד ועוד לקוחות להיות איתנו בקשר. זו דרך ליצור איתנו אינטרקציה גם אם הם עומדים בתור למכולת או כשהם מחכים כמה דקות עד שיסתיים החוג והם ייקחו את הילד חזרה הביתה. תאמינו שהעלאת עוקבים באינסטגרם תאפשר לכם להגיע לעוד אנשים. עוד קהל ולעוד לקוחות שיגדילו את העסק שלכם באופן כמעט אוטומטי אפשר לאמר.

העלאת עוקבים באינסטגרם היא על ידי התאמה אישית

כל המגמה בשנים האחרונות היא של צריכת תוכן באופן אינדיווידואלי. זה התחיל במחשבים שאיפשרו לכל אחד לצרוך תוכן בכל מקום שירצה בלי לשאול אף אחד אחר אם זה בסדר או מותר. לאחר מכן, נכנסו הרשתות החברתיות. המקום בו כולם יכולים לשתף אחד עם השני מידע ללא כל מתווך נוסף. העלאת עוקבים באינסטגרם היא משאלת ליבם של רבים משום שמטבע הדברים יכול מאוד להיות שהתוכן אותו אתם מספקים יכול להתאים לקבוצה די גדולה של אנשים שלכל אחד מהם אפשר להגיע כמעט בנפרד. אנחנו חיים בעידן בו לא צריך יותר להסתמך על ערוצי התקשורת שייקחו מי מאיתנו תחת חסותם. קניית עוקבים באינסטגרם יכולה למעשה להביא כל אחד ולהגיע לקהל רחב של אוזניים ועיניים חדשות .העלאת עוקבים באינסטגרם היא עבודה למקצוענים משום שאנחנו צריכים כל הזמן למצוא את אותם אנשים שבאמת יכולים ליהנות ממה שיש לנו להציע.

העלאת עוקבים באינסטגרם לא יכולה להיעשות בצורה גנרית

זה משום שאנחנו אף פעם לא באמת מייצרים תוכן שיהיה רלוונטי עבור כל אחד בכל מקום בעולם. הרי אם נחשוב על זה ככל הנראה התוכן שאנחנו מייצרים לא באמת מתאים לאנשים בדרום קוריאה או בנגלדש. לכן, העלאת עוקבים באינסטגרם חייבת להיעשות מתוך ניסיון. מדובר בניסיון לאבחן את הקבוצה אליה התוכן שלכם מדבר וליצור מכנה משותף אמיתי שיתן ערך בסופו של דבר.

תהליך של העלאת עוקבים באינסטגרם לא מסתיים שם

העלאת עוקבים באינסטגרם זו רק ההתחלה. אם יש משהו שחשוב לנו, אלו שעובדים במקצוע הזה לומר זה את זה. כלומר, אנחנו בחברת 'דיגיטל בוסט' יכולים לעזור לכם להגיע לעוד גולשים ולעוד משתמשים ברשת החברתית. אבל על התוכן אתם צריכים להקפיד גם כן. זה כדי להגיע בסופו של יום לתוצאה טובה. העלאת עוקבים באינסטגרם זה תהליך בו אנחנו אולי מציגים את החומרים לקבוצה גדולה של אנשים. אבל הוא לא תהליך בו אנחנו מעודדים את מי שהפכו עוקבים שלכם להישאר.

תהליך של העלאת עוקבים באינסטגרם הוא תהליך ארוך. בתהליך הזה אנחנו מצד אחד רוצים לאפיין את הקהל ומהצד השני אנחנו רוצים ליצור עבורו תוכן אמיתי. הרי אתם משקיעים כסף ביצירה של הקידום הזה למטרה מסוימת נכון? העלאת עוקבים באינסטגרם זו פעולה ארוכה.  בסופה אנחנו רוצים ליצור באמת קהל שרוכש את המוצרים שלכם. זה קהל שיכול לקחת מכם את הערך המוסף שאתם מחפשים כל כך. זו עבודה שיש לה מטרה בסופו של דבר, לכן חשוב כל כך שאנחנו לא נשכח את זה לאורך הזמן. העלאת עוקבים באינסטגרם זה אמצעי בלבד, תזכרו את זה ממש כל הזמן.

אל תפסיקו להיות אותנטים

זה שאנחנו מדברים על העלאת עוקבים ולייקים באינסטגרם זה לא אומר שזה הזמן שלכם להפסיק להיות אותנטיים. זה גם לא הזמן להפסיק להגיד מה שיושב לכם על הלב ממש. העלאת עוקבים באינסטגרם זו הדרך שלכם להגיע לעוד קהל. אבל זה לא אומר שאתם כבר לא יצרנים בעלי עסק או תוכן שיש מה לאהוב. חשוב מאוד שלא תוותרו ותהיו נאמנים לעצמכם לאורך הדרך. פעמים רבות בעבר ראינו איך עסקים שונים מאבדים לקוחות וגולשים פשוט. זה בגלל שהם ניסו להיות מה שהם לא באמת. אם תהיו נאמנים לעצמכם ותזכרו שהתוכן שאתם מעלים הוא תוכן התואם את מי שאתם בלבד, אז תוכלו ליצור קהל שבאמת מעוניין במה שיש לכם לומר.

אל תפסיקו להיות אותנטיים ויצירתיים גם כשנראה שמשהו אחר עושה משהו ומצליח לו נורא. כלומר, המטרה היא ממש לא לוותר על מקורות השראה. הרי זה כל הכיף באינסטגרם שאנחנו מקבלים עוד רעיונות כל הזמן. אבל, חשוב גם לשמור על קו נקי, אחיד ונאמן לעצמכם כל הזמן, עד כמה שניתן.

זכרו כי מדברים פה על דרך ולא על פעולה חד פעמית

אתם יכולים לפנות לכל מי שהצליח בתהליך של העלאת עוקבים באינסטגרם. הם יודעים שזה לא תהליך שמתרחש ברגע אחד. כולם יודעים כי זו דרך שפשוט לוקחת זמן. אם לא תשקיעו ולא תקפידו על יצירה של נוכחות ברשת ככל הנראה הדברים שאתם מביאים לא באמת יצליחו. חשוב להקפיד ולא לשכוח להיות חדורי מטרה. זה קשה אנחנו יודעים. אבל אם בחרתם במקצוע הזה כנראה אתם אוהבים אותו. אוהבים מספיק כדי להתגבר על כל מכשול ואתגר.

אנחנו, כאן בחברת 'דיגיטל בוסט' נשמח ללוות אתכם לאורך הדרך

תפנו אלינו כי בחברת 'דיגיטל בוסט' כבר ליווינו לא מעט לקוחות להצלחה. אנחנו נשמח ללוות גם אתכם ולתת לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. אנחנו נשמח לתאם אתכם פגישה ולהבין איך אפשר לעזור לכם כבר עכשיו.

דילוג לתוכן