12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך לפרסם באינסטגרם – השינוי הגדול של הרשתות החברתיות בעשור האחרון

הרשתות החברתיות שפרצו אל חיינו בסערה לפני למעלה משני עשורים הפכו בשנים האחרונות מפלטפורמה חברתית לפלטפורמה עסקית. אנשים רבים בוחרים לפרסם מוצרים או שירותים דווקא ברשתות החברתיות המאפשרות להם לבחור את קהל היעד שיחשף לכל פירסום. שואלים את עצמכם איך לפרסם באינסטגרם? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים אודות פרסום נכון והדרך הטובה והבטוחה ביותר להגיע לכמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר. אך לפני שנצלול לפרטים המקצועיים אודות איך לפרסם באינסטגרם, חשוב להבין את הרעיון הגדול העומד מאחורי אחת פלטפורמות הפרסום המוצלחות ביותר כיום.

ממודעות בעיתונים לסטורי באינסטגרם – הכירו את השינוי הגדול בעולם הפרסום

עד לפני מספר שנים לא רבות, אפיקי הפרסום הגדולים ביותר היו מודעות בעיתונים גדולים או שלטי חוצות בכל רחבי העיר. המטרה הייתה לחשוף את הפרסום לעיניהם של כמה שיותר אנשים, מה שאכן הצליח בעזרת אפיקי הפרסום הללו. אך בשנים האחרונות החלה שינוי מגמה, וכיום מבינים שחשיפה נרחבת לכמה שיותר אנשים אינה יעילה. אחוז האנשים שאכן מתעניינים במוצר או בשירות המפורסם בעיתונים גדולים מסך כל הנחשפים למודעה קטן מאוד – מה שמשפיע באופן ישיר על אחוזי ההמרה (או במילים אחרות, אחוזי ההצלחה) של הפרסום.

חשיפה נרחבת היא לא המטרה – המטרה היא חשיפה ממוקדת לקהל יעד שכבר הביע את התעניינותו בתחום

לעומת זאת, פרסום נכון ומקצועי באינסטגרם מבטיח למפרסמים קהל יעד מצומצם שכבר הביע את התעניינותו בתחום המוצר או השירות. פרסום בגדים בעמוד אינסטגרם גדול העוסק בתחום האופנה, יניב אחוזי המרה גבוהים הרבה יותר מפרסום אותם בגדים בדיוק בשלטי חוצות או בעיתונים גדולים. הסיבה לכך פשוטה – כלל העוקבים אחר העמוד מתעניינים בביגוד ובאופנה. שואלים את עצמכם איך לפרסם באינסטגרם? איך אפשר להפוך עמוד חברתי לעמוד עסקי? דיגיטל בוסט עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים ומסייעת ללקוחות רבים לצבור כמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר. לפני שאתם מתחילים, בחרנו עבורכם את מיטב הדגשים החשובים ביותר של דיגיטל בוסט, בעזרתם תצליחו לצבור כמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר.

  • נישה אחת בלבד – הימנעו מהתפזרות מיותרת

איך לפרסם באינסטגרם? התחילו מבחירת נישה אחת שתהיה הנישה המרכזית של העמוד שלכם. אנשים רבים טועים לחשוב שאם הם יבחרו מספר נישות שונות, הם יצליחו לדבר לכמות גדולה יותר של אנשים, מה שיוביל לכמות גדולה של עוקבים. דיגיטל בוסט מדגישה כי אחת התשובות החשובות ביותר לשאלה איך לפרסם באינסטגרם היא לבחור נישה אחת ולדבוק בה. אנשים רבים לא ימהרו לעקוב אחרי עמוד הכולל מספר תחומי עניין שונים, מהסיבה הפשוטה שבסבירות גבוהה רובם לא יעניינו אותם. לכן, אתם חייבין לדבוק בנישה אחת בלבד ולאסוף אט אט את כל המשתמים המתעניינים בנישה שלכם.

  • אל תתפשרו על תוכן שאינו ברמת האיכות הגבוהה ביותר!

תשובה נוספת לשאלה איך לפרסם באינסטגרם היא להקפיד על איכות התוכן שאתם מעלים. חשוב להדגיש ולומר כי קיימים עוד לא מעט עמודי אינסטגרם מוצלחים ואיכותיים בדיוק בתחום לכם. לכן, כל עוד העמוד שלכם לא יתן ערך אמיתי, אמין ומקצועי, כנראה שהעוקבים הפוטנציאליים שלכם פשוט יעדיפו לעבור הלאה לעמוד הבא שעוסק בתחום. איכות התוכן באה לידי ביטוי הן במלל המשולב בכל פוסט והן באיכות הצילום והתאמת הצבעים לשאר תמונות העמוד. כל נושא האסתטיקה חשוב במיוחד, התאמה נכונה של הצבעים המשולבים בכל תמונה תצליח לתפוס את עין העוקבים ולגרום להם להוסיף עוקב לעמוד. אז כתשובה לשאלה איך לפרסם באינסטגרם – הקפדה על תוכן ברמת איכות ללא דופי.

  • מגיבים לכם? הגיבו בחזרה! כך תגדילו חשיפה לכל תוכני העמוד

טיפ נוסף מבית דיגיטל בוסט הוא הוספת תגובה לכל המגיבים על הפוסטים השונים. מנועי האינסטגרם יודעים לזהות קשרים חברתיים הדוקים בין משתמשים, וכך יודעים לחשוף כל משתמש לכל התכנים של חבריו הקרובים. תגובות חוזרות בין משתמשים גורמות למנועי החיפוש של האינסטגרם לזהות את המשתמשים כחברים קרובים, מה שיבטיח שכלל התכנים שאתם מעלים, יועלו לכל המגיבים שלכם בראש סדר העדיפויות. דיגיטל בוסט מכירה את שיטת העבודה של מנועי האינסטגרם היטב, מה שמאפשר לה לסייע ללקוחות רבים לנתב חשיפה נרחבת לפוסטים השונים שהם מעלים.

  • קניית עוקבים באינסטגרם – כך תעשו את זה נכון

אם לא די בכך, חשוב לדעת שישנה אפשרות של קניית עוקבים באינסטגרם וקניית לייקים בטיקטוק. אז איך לקנות עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם ואיך לפרסם באינסטגרם לאחר קניית העוקבים? דיגיטל בוסט מדגישה בפני לקוחותיה כי ישנן אפשרויות רבות של קניית לייקים בטיקטוק או עוקבים באינסטגרם מחשבונות שאינם אמיתיים. קנייה זו יכולה לסכן את העמוד ולכן כדאי להימנע ממנה. אז איך לקנות עוקבים בטיקטוק או באינסטגרם? חשוב לדעת לבחור נכון קניית עוקבים אמיתיים מחשבונות פעילים. קניית העוקבים מעלה את החשיפה לתוכני העמוד וגורמת לכלל הנחשפים להתרשם מכמות העוקבים הגדולה, ולהוסיף עוקב בעצמם.

הקפידו על כלל הדגשים ותראו גידול מהיר בכמות העוקבים שלכם

לסיכום, בשנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו לרשתות עסקיות לצורכי פירסום. אם גם אתם שואלים את עצמכם איך לפרסם באינסטגרם ולהתחיל לעבוד בשיתופי פעולה עם לא מעט עסקים, התשובה הפשוטה היא לצבור כמות גדולה של עוקבים הדוקים ופעילים. דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים להגדיל את כמות העוקבים בעמוד תוך זמן קצר. הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר הם:

  1. בחירת נישה בודדת
  2. הקפדה על תוכן איכותי בלבד
  3. הוספת תגובות לכל המגיבים לכם
  4. קנייה נכונה של לייקים ועוקבים

במידה ותקפידו על כלל הדגשים הללו תוכלו ליהנות מגידול מהיר בכמות העוקבים בעמוד שלכם. דיגיטל בוסט תשמח לעמוד לשירותכם לכל צורך ולקדם כל עמוד בצורה מהירה, מותאמת ומקצועית.

דילוג לתוכן