12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית לייקים בטיקטוק בצורה נכונה יכולה לפתוח לכם גישה לקהלים חדשים

אם עדיין לא שמעתם על הטיקטוק אתם ממש לא לבד. מדובר על אפליקציה יחסית חדשה שמוצאה בסין וזו פונה בעיקר לקהל צעיר יחסית. מדובר על רשת חברתית שהמטרה שלה היא בראש ובראשונה 'לעשות כיף', כלומר, בניגוד לפייסבוק ולאינסטגרם שהפכו למקומות בהם אנשים מביעים את דעתם ועורכים את עצמם לדעת, הרי שכאן אנחנו מדברים על לכידה של רגעים אינטימיים וקטנים מחיי היום יום של כל אחד ואחת. קניית לייקים בטיקטוק אם כן זה רק השלב הראשון מפני שבסופו של יום היתרון הגדול של טיקטוק הוא ההזדמנות שלכם בתור בעלי עסקים להנגיש את המוצרים שלכם לקהל של בני נוער. קניית לייקים בטיקטוק היא רק השלב הראשון ביצירה של מקום בו אתם יכולים להביא את העסק שלכם למודעות של אנשים רבים בכל יום מחדש.

הרשתות החברתיות הן משהו שאסור לזלזל בו

אנחנו, חברת 'דיגיטל בוסט' רואים ברשתות החברתיות כלי אפקטיבי ומשמעותי ליצירה של קהל עוקבים וקהל לקוחות גדול שבמהרה יכול להפוך חלק אינטגרלי מבית העסק שלכם. היתרון של הרשתות החברתיות הוא האפשרות ליצור קשר בלתי אמצעי עם קהל לקוחות גדול. הוספת עוקבים באינסטגרם למשל היא דרך מצויינת להביא לקוחות וליצור אצלם ממשק שנותן את התחושה כאילו כל אחד מקהל העוקבים הוא חלק מקהילה של ממש. הרשתות החברתיות למעשה עובדות על עיקרון פשוט ומשמעותי, הן עובדות על הרעיון שהוא כל אחד יכול לקחת חלק וכל אחד יכול להיות חלק ממשהו גדול יותר ממנו. מכאן שהרשתות החברתיות למעשה מייצרות ממשק שמקבץ אנשים בעלי עניין דומה כדי ליצור בינם ובין עצמם אינטרקציה. מכאן שאנחנו יכולים לייצר בעזרת הרשתות החברתיות קהילה שתביא עוד קהל לבית העסק מתוך תחושה עמוקה של שייכות והזדהות שהרבה פעמים מעודדת מכירות. אסור לזלזל באף פלטפורמה. חשוב לעבוד על הוספת עוקבים באינסטגרם וחשוב לעשות מה שצריך עבור קניית לייקים בטיקטוק באופן חכם.

קניית לייקים בטיקטוק צריכה להיות ממוקדת

ברשת החברתית עליה אנחנו מדברים צופים מליוני גולשים בכל יום. רבים מהם דוברים שפות שונות וככל הנראה המוצר אותו אתם משווקים לא בהכרך יתאים עבור כל גולש או גולשת. לכן, חשוב מאוד לבצע קניית לייקים בטיקטוק באופן חכם ואסרטיבי כדי להבטיח כי בסופו של יום הרשת החברתית באמת תשרת את האינטרסים שלכם. אנחנו חלילה לא רוצים שתשלמו כסף מיותר או שתמצאו את עצמכם עם קהל שאולי הצטרף למעגל העוקבים שלכם אבל אלו לא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בכלל. קניית לייקים בטיקטוק אם כן צריכה להיעשות אחרי פילוח אמיתי של קהל הלקוחות שלכם ומתוך ניסיון למצוא את המכנה המשותף האמיתי שיצור את החיבור ביניכם ובין הקהל.

קניית לייקים בטיקטוק זו התחלה

מצד אחד, קניית לייקים בטיקטוק בדומה לפעולות שעושים באינסטגרם כמו קניית לייקים באינסטגרם מעודדת חשיפה באותו הרגע שיוצרת קהל גדול של משתמשים ועוקבים. אבל, חשוב לזכור שמדובר רק בהתחלה. קניית לייקים באינסטגרם זו אולי פעולה שמביאה עוד לקוחות לראות את העמוד שלכם ואת התוכן אותו אתם מייצרים, אבל מי אמר שהלקוחות הללו אכן ישארו שלכם לאורך הזמן? המטרה היא לא רק לבצע קניית לייקים בטיקטוק המטרה היא בסופו של יום לייצר תוכן שיביא את הלקוחות להיות חלק אינטגרלי מהקהילה שלכם. חשוב לזכור את הנקודה הזו ולפעול לפיה, שכן הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו, בחברת 'דיגיטל בוסט' מבצעים קניית לייקים בטיקטוק בצורה חכמה ורואים כיצד הלקוחות שלנו לא מתייחסים ברצינות לפלטפורמה ופשוט לא משתמשים במקפצה שנפרסה עבורם. קניית לייקים בטיקטוק זו פעולה שתאפשר לכם פשוט להגדיל את העוקבים, התוכן הוא כבר שלכם.

אל תשכחו כי לכל פלטפורמה יש את החוקים שלה

כאמור, זה לא משנה אם מדובר על קניית לייקים באינסטגרם או על קניית לייקים בטיקטוק, אל תשכחו כי לכל רשת חברתית יש את החוקים שלה ואת האופן בו זו פועלת. איך לקנות עוקבים באינסטגרם זו שאלה אחת אבל האם השקעתם מחשבה בלנסות להבין מה היתרון של אינסטגרם על פני רשתות אחרות? מה שחשוב לזכור אגב על שתי הרשתות הללו הוא שבניגוד לפייסבוק או לטוויטר, כאן אנחנו מדברים על רשתות חברתיות שעסוקות מאוד בכל מה שהוא ויזואלי. בנוסף, חשוב לשים לב לכך שמה שמחפשים העוקבים כנראה יותר מכל זה אותנטיות. הרשתות החברתיות מאפשרות מגע בלתי אמצעי של המותג עם הלקוחות, כך שהלקוחות רוצים לא רק לרכוש את המוצר ולהרגיש שיש להם כסף, יותר מכל המטרה היא ליצור ממשק בו אתם יכולים לספר את הסיפור שלכם ללקוחות שלכם. מקום בו אתם יכולים להיות מי שאתם, לחלוק מידע ורעיונות, להפוך את העוקבים שלכם לחלק מהסיפור שלכם גם כן. לכל פלטפורמה יש את החוקים שלה וחשוב מאוד לזכור כי קניית לייקים באינסטגרם זו רק ההתחלה, בסופו של יום אתם רוצים להפוך את העוקבים שלכם חלק מקהילה שלמה.

הקנייה חייבת להיעשות בחכמה

איך לקנות עוקבים באינסטגרם? קודם כל על ידי פילוח נכון של קבוצת הגולשים הרלוונטיים ביותר עבורכם. הקנייה חייבת להיות חכמה שכן אם הקנייה לא תיעשה בחכמה בסופו של יום אתם עלולים להפסיד כסף על רכישה לא מיומנת של קהל עוקבים מצד אחד ועם קהל לקוחות פשוט לא מתאים ולא כזה שיתן לכם את התמורה אותה אתם מחפשים. מה גם שהרשתות החברתיות עושות את כל מה שהן יודעות כדי למנוע מגולשים להיעזר בקהלים שמשתמשים באפליקציה בלי לבצע את הבירור הנדרש ולהתאים את התוכן לקהל היעד. כלומר, מבחינתו של האלגוריתם, הרשת החברתית היא כמו מדפים של  סופר, כדי לקבל מקום על המדף, כלומר על הפיד של הגולש, המידע צריך להיות רלוונטי עבור אותו גולש. כאשר אתם בוחרים להראות את התוכן שלכם למי שלא רלוונטי עבורכם האלגוריתם מבין מזה שהמידע שלכם לא רלוונטי ולכן אין שום סיבה להעלות לו את החשיפה מה שכמובן מוריד את החשיפה באופן דרמטי וחוזר חלילה. הקנייה אם כן חייבת להיעשות בחכמה כדי שלא תמצאו את עצמכם עם עמוד שלא מצליח להמריא בגלל טעות אנוש שלא הייתה צריכה להתרחש לכתחילה.

אנחנו נשמח להיות שם בשבילכם

חברת 'דיגיטל בוסט' תשמח להיות שם בשבילכם ולעזור לכם ליצור קהל חדש בעזרת הרשתות החברתיות. הניסיון שלנו בתחום מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש וההתלהבות שלנו מיצירה של סיפור חדש עבור קהל יעד חדש היא לעולם התלהבות שגורמת לכולנו, לכל קהל העובדים של דיגיטל בוסט לקום בכל בוקר מצפים לעבוד מחדש.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו ולקבל את כל המידע הרלווטי עבורכם.

דילוג לתוכן