12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

להעלות עוקבים באינסטגרם – הכירו את השינויים הגדולים של הרשתות החברתיות מהשנים האחרונות

רוצים להעלות עוקבים באינסטגרם ולא יודעים מאיפה להתחיל? דיגיטל בוסט היא התשובה עבורכם. דיגיטל בוסט עוסקת בכל הקשור לקידום עמודי אינסטגרם בתחילת דרכם ולצבירת עוקבים רבים בכל הרשתות החברתיות, לרבות ערוצי יוטיוב, עמודי אינסטגרם, דפי פייסבוק ועוד. בשנים האחרונות הרשתות החברתיות עברו לא מעט שינויים כך שכיום הן משמשות להרבה מעבר לפלטפורמות חברתיות בלבד. בתחילת הדרך של הרשתות החברתיות הן יועדו בעיקר לצרכי שיתופים חברתיים ושמירה על קשרים גם מרחוק, אך כיום, בעלי עסקים רבים בוחרים לנצל את החשיפה הגדולה של עמודי אינסטגרים גדולים, דפי פייסבוק עשירים בעוקבים וכמובן גם ערוצי יוטיוב מוצלחים. השינוי הגדול של הרשתות החברתיות והפיכתן לפלטפורמה שיווקית וכלכלית משומנת החל עם הבנה עמוקה של שיטת הפרסום היעילה ביותר. עד לפני מספר שנים בודדות שיטת הפירסום התמקדה בחשיפה נרחבת בלבד. כלומר, השאיפה הגדולה ביותר בפרסום כל פוסט, כתבה בעיתון או שלטי חוצות ברחבי העיר הייתה להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים. בשנים האחרונות, מיקוד הפרסום עבר מכמות הנחשפים לאיכות הנחשפים. כלומר השאיפה הגדולה היא לא להגיע לעיניים של כמויות גדולות של אנשים, אלא להגיע לעיניים של האנשים הנכונים שצפויים להתעניין במוצר או בשירות המשווק, גם אם החשיפה תהיה קטנה יותר.

עמוד אינסטגרם רב עוקבים יצליח להשיג אחוזי המרה גבוהים יותר מעיתונים מרכזיים או שלטי חוצות בכל רחבי העיר!

הרעיון הגדול שעומד מאחורי השינוי בשיטת השיווק הוא דגש על אחוזי ההמרה. בעל עסק רוצה שהמוצר או השירות שלו ימכר ולכן חשיפה נרחבת ככל שתהיה לעיני אנשים שלא מתעניינים בתחום השירות או המוצר לא תועיל, כי רוב רובם של הנחשפים לא ינקטו פעולה וישאירו פרטים או ירכשו את השירות המוצע. לעומת זאת, חשיפה ממוקדת לקבוצת אנשים שכבר הביעו בעבר התעניינות בתחום השירות או המוצר, תניב אחוזי המרה גבוהים הרבה יותר כך שבסופו של דבר יהיו יותר מכירות. איך כל זה קשור לצורך להעלות עוקבים באינסטגרם? במידה ותצליחו להעלות עוקבים באינסטגרם ולתפעל עמוד איכותי ומקצועי המתמקד בנישה בודדת, בעלי עסקים רבים מאותה נישה ישמחו לפרסם בעמוד שלכם את המוצרים או השירותים שהם מציעים למכירה. פרסום של מוצר או שירות בעמוד אינסטגרם הכולל כמות גדולה של עוקבים המתעניינים בתחום המוצר או השירות יבטיח פרסום ממוקד ואחוזי המרה גבוהים במיוחד. אז איך להעלות עוקבים באינסטגרם בדרכים מהירות שיגדילו חשיפה לעמוד? דיגיטל בוסט בחרו את הטיפים החשובים ביותר שיעזרו לכם להעלות עוקבים באינסטגרם תוך זמן קצר.

הטיפ הראשון והחשוב ביותר – הקפידו לספק תוכן מקורי, איכותי ובעל ערך גבוה!

הטיפ הראשון הוא שמירה על מקוריות התוכן שלכם. אם אתם מצפים להעלות עוקבים באינסטגרם בעמוד מתחיל למרות שכל התכנים שלכם זהים לתכנים רבים שמוצעים בעמודים גדולים ומצליחים, הסיכויים שלכם להצליח לצבור תאוצה ולהגדיל חשיפה לא גבוהים במיוחד. מנגד, במידה ותציעו תוכן מקורי, כזה שלא ניתן למצוא בכל העמודים המתחרים, תצליחו להעלות עוקבים באינסטגרם, גם אם העמוד שלכם קטן משמעותית מעוד לא מעט עמודים מתחרים באותו תחום. כלל האצבע הוא לחשוב כמו משתמש ממוצע, האם אתם בתור משתמשים הייתם מוסיפים עוקב לעמוד אינסטגרם קטן וחסר ניסיון אם כל תכניו אינם מחדשים דבר בהשוואה לעמודים גדולים ומקצועיים שאתם כבר עוקבים אחריהם באותו תחום? כנראה שלא. לעומת זאת, אם תראו עמוד מעניין המשתף תכנים מקוריים שלא ניתן לראות בשום עמוד מקביל, כנראה שתשמחו להוסיף לו עוקב, גם אם הוא עמוד קטן שרק התחיל את דרכו. הטיפ השני אשר אף הוא חלק מכלל האצבע שהוצג מעלה, הקפידו על איכות התוכן שלכם. אם אתם שואפים להעלות עוקבים באינסטגרם בכמויות משמעותיות, אתם חייבים לוודא שהתכנים שאתם מעלים הם ברמת איכות ללא דופי. רמת איכות התכנים באה לידי ביטוי הן באיכות התמונה, הן בהתאמת צבעי התמונה לכלל הצבעים בקיר כולו וכמובן בתוכן עצמו שמעניק ערך אמיתי ובדוק לכלל הצופים בו. דיגיטל בוסט מסבירים שכל מי שיקפיד על שני הטיפים החשובים הללו יצליח להעלות עוקבים באינסטגרם בכמויות משמעותיות.

הכנתם היטב עמוד הכולל תוכן איכותי ומקורי? הגיע הזמן להגדיל לו את החשיפה!

אז אחרי שעמלתם רבות על איכות ומקוריות התכנים בעמוד שלכם בשביל להעלות עוקבים באינסטגרם צריך להגדיל חשיפה. בעזרת שני הטיפים שהוצגו מעלה, תצליחו להבטיח שאחוזים רבים מכל המשתמשים שיגיעו לעמוד שלכם ושמתעניינים בנישה שבחרתם יוסיפו עוקב, אך איך מגדילים חשיפה ומוודאים שכמה שיותר משתמשים יגיעו לעמוד המוצלח שבניתם? ישנן לא מעט שיטות בעזרתן דיגיטל בוסט מצליחה להעלות עוקבים באינסטגרם ללקוחות רבים תוך זמן קצר, לרבות קניית עוקבים ישראלים לאינסטגרם, קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם, קידום באינסטגרם בשיטות ממומנות או אורגניות ועוד. כלל השיטות הללו יצליחו לייצר את החשיפה הנדרשת לעמוד שלכם ואם אכן הצלחתם לייצר עמוד הכולל תוכן איכותי ומקורי, תצליחו להעלות עוקבים באינסטגרם בקצב מסחרר. איך עושים את זה? דיגיטל בוסט בחרה עבורכם את השיטות הטובות והפשוטות ביותר ליישום. מעבר לקניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם, קניית עוקבים ישראלים לאינסטגרם, קידום באינסטגרם ועוד שלל פעולות מתקדמות, ישנן לא מעט פעולות שתוכלו כבר עכשיו לעשות לגמרי בעצמכם וללא כל ידע או ניסיון מקצועי בקידום עמודי אינסטגרם.

הכירו את השיטות הטובות ביותר להגדלת חשיפה – פרסום בעמודים גדולים באותה נישה ותגובות לכל המגיבים על הפוסטים שלכם!

הפעולה הראשונה שאתם יכולים לעשות בשביל להגדיל חשיפה ולהעלות עוקבים באינסטגרם היא לאתר כמה שיותר עמודים גדולים בנישה שלכם הכוללים אלפי עוקבים הדוקים. עמודים אלה ישמחו לפרסם את העמוד שלכם תמורת תשלום כך שתוכלו לקבל חשיפה נרחבת בקרב משתמשים רבים המתעניינים בתחום העמוד שלכם. חשיפה ממוקדת זו תביא לאחוזי המרה גבוהים במיוחד שיעזרו לכם להעלות עוקבים באינסטגרם. חשוב להדגיש שאת הצעד הזה יש לעשות רק לאחר שסידרתם היטב את העמוד כך שהוא כבר כולל תוכן עשיר, איכותי ומקורי כך שכל הנחשפים החדשים לא יהססו להוסיף עוקב. שיטה נוספת ופשוטה למדי היא לענות לכל המגיבים על הפרסומים שלכם. מנעי האינסטגרם יודעים לזהות קשרים קרובים בין משתמשים במטרה לחשוף את כל הצדדים לכל התכנים המועלים על ידי חבריהם הקרובים. איך מנועי האינסטגרם יודעים לזהות קשרים קרובים? בעזרת התגובות. במידה ותתמידו לענות לכל המגיבים לכם, מנועי האינסטגרם יחשבו שכל מי שאתם עונים לו כנראה חבר קרוב שלכם ולכן כל התכנים שתעלו יחשפו לעיני כולם. מעבר לכך דיגיטל בוסט מכירה עוד לא מעט שיטות יעילות להעלות עוקבים באינסטגרם לעמודים בתחילת דרכם תוך זמן קצר. במידה ותקפידו על כל הכללים והטיפים שהובאו מעלה, תצליחו להעלות עוקבים באינסטגרם בקצב מהיר במיוחד ועד מהרה לצבור כמות גדולה של עוקבים הדוקים הממתינים בשקיקה לצפות בכל התכנים שלכם.

דילוג לתוכן