15/04/2021

איך להשיג תגובות באינסטגרם בקלות – דיגיטל בוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

רוצים להשיג תגובות באינסטגרם? חשוב להבין קודם כל למה תגובות באינסטגרם חשובות לכל דף אינסטגרם עסקי. תגובות באינסטגרם לפוסט מאפשרות לכם להבין 2 דברים עיקריים:

  • הפוסט שלכם מגיע לאנשים – זה נשמע לכם אולי ברור מאליו. יצרתם תוכן, העליתם אותו לדף ומה עכשיו? איך אתם יכולים להיות בטוחים שמישהו בכלל ראה אותו? למעשה אם אף אחד לא עשה לכם עליו לייק, לא הגיב ולא שיתף, זה כאילו לא העליתם אותו… לכן תגובה מעבר להיותה דבר חשוב, היא אינדיקטור שמראה לכם האם הפוסט שלכם בכלל נחשף למישהו מהגולשים והעוקבים שלכם בדף.
  • הפוסט שלכם באמת מגיע לאנשים – הפעם לא רק כאינדיקטור. תגובות באינסטגרם לפוסט מראות שיצרתם מעורבות אמיתית עם הקהל שלכם באמצעות הפוסט. בהיררכיית הפעולות תגובות באינסטגרם טובות יותר מלייק אך פחות טובות משיתוף ועדיין, תגובות באינסטגרם הם צעד חשוב שמראה שהדף שלכם בכיוון הנכון.

דיגיטל בוסט – קניית עוקבים ישראליים באינסטגרם

תגובות באינסטגרם זה נחמד: הגולש ראה פוסט, הגיב אליו, יצר מעורבות והמשיך הלאה לפוסט הבא. אם הוא היה אוהב את התוכן הוא היה משתף אותו אבל אולי בכלל אין מי שיראה את הפוסטים שלכם, יעשה לייק, יגיב וישתף? במקרה כזה לא משנה כמה טוב יהיה הפוסט שלכם, הוא לא יזכה לחשיפה ולא יביא את הפעולות הללו. במקרה כזה דרוש לכם בוסט רציני יותר. קניית עוקבים מאפשרת לכם לקבל לא רק חשיפה מידית לפוסטים שלכם אלא לגבש מועדון חברים דרך דף האינסטגרם העסקי שלכם! חברת דיגיטל בוסט יצרה כמה כלי קידום חכמים ומספקת חבילות קידום בהתאמה אישית ללקוחת שלה. אתנו תוכלו לבחור כמה לייקים, תגובות ועוקבים אתם רוצים וממי אתם רוצים לקבל אותם לפי תחומי עניין ופרמטרים אחרים. לא מספיק לקבל תגובות באינסטגרם, לייקים ושיתופים, צריך לקבל אותם מהגולשים הנכונים שבאמת מתעניין בתוכן שלכם, במוצר או בשירותים שאתם מספקים!

איך יוצרים תגובות באינסטגרם להשגת עוקב בחזרה – דיגיטל בוסט

תגובות באינסטגרם יכולות להוביל את הגולש הגיב לשתף את הפוסט בהמשך וחשוב מכך: לגרום לו לרכוש בזכות אותה תגובה! איך? תגובת הגולש היא רק תחילת מערכת היחסים לכם איתו. גולש מגיב אומר גולש מתעניין. התגובה שהוא השאיר ולא משנה מה היא, מצביעה על כך שהוא מתעניין. בין אם התגובה חיובית או שלילית, זאת ההזדמנות שלכם להמשיך את השיח איתו ולהביא לאת הגולש המגיב לאן שאתם רוצים: לאתר המכירות שלכם, לגרום לו חייג אליכם להזמנה, לגרום לו לשתף את הפוסט ולקבל הטבה או מה שתחליטו לבצע, העיקר שלא תשאירו אף תגובה ללא מענה, תדעו להכיר בערך שלה ולנצל אותה לטובתם בצורה החיובית ביותר. גם תגובה שלילית יכול להיות הזדמנות להפוך לימונים ללימונדה ולתת שירות לקוחות מעולה, לא רק לאותו גולש אלא לגולשים אחרים שמסתכלים וקוראים את התגובה שלכם לתגובה…

" אם הן נענות נכון, תגובות באינסטגרם מובילות לשיתוף באינסטגרם שמוביל לרכישה באתר שלכם!"

עוצמת המשפך השיווקי שתפעילו תלויה ביכולת שלכם להגיב מהר ובצורה מדויקת לכל תגובה שקיבלתם בפוסט. אנו נוטים לומר שהתוכן הוא המלך, הקריאייטיב הוא הנסיך ועוד תארים נוצצים שאנחנו מדביקים לתוכן ולפוסטים שלנו, כשבעצם אנחנו שוכחים כמה חשוב זה לשרת את הלקוח וליצור דו שיח עם הגולש בדף שהוא בעצם הלקוח הפוטנציאלי שלנו.

"תגובות באינסטגרם הם כלי מצוין לפיתוח מערכת יחסים פורה עם הגולשים שלכם!

נצלו את הזדמנות והשקיעו בתגובות יצירתיות ומועילות לגולש שיגרמו לו לרצות להמשיך לעקוב אחרי הדף שלכם ואולי גם להפוך מגולש לרוכש!

השתמשו בכל הכלים הנוספים שדיגיטל בוסט מספקת לכם כמו שירות קניית עוקבים ישראליים באינסטגרם, רובוט לאינסטגרם שעושה עוקב, מסיר עוקב ומגיב עבורכם בצורה אוטומטית ועוד.

טיפ מתבקש: אל תשאירו תגובות באינסטגרם ללא מענה. גם אם התגובה הייתה שלילית, אל תשאירו אותה ללא תגובה מצדכם ובטח אל תמחקו את התגובה. אלא אם כן ספגתם העלבות וקללות שאינן הולמות, אל תסירו תגובות והגיבו בצורה העניינית והמקצועית ביותר לכל תגובה שקיבלתם, בין אם היא טובה או רעה. אנחנו יודעים כמה תגובות באינסטגרם או בכל רשת חברתית יכולות להיות שליליות ולהוציא לכם את הרוח מהמפרשים. תגובה אחת שלילית על מוצר יכולה ליצור נזק גדול יותר מעשר תגובות חיוביות על אותו מוצר. ככה זה עובד, אין מה לעשות, אבל שכן יש לעשות זה להפוך כל תגובה להזדמנות להוכיח לשאר הגולשים, כמה מקצועיים אתם. תגובה חיובית על תגובה שלילית אולי לא תעזור במקרה של הגולש המקורי אבל גולשים אחרים קוראים את שאר  התגובות בדף ואת התגובות שלכם עליהן והם יכולים לראות כמה מקצועיים אתם וכמה 'צודקים' אתם בזכות אותן תגובות על התגובות.

3 דרכים להתמודד עם תגובות באינסטגרם:

  • להתעלם… – כפי שאמרנו: לא.
  • לבקש להשאיר טלפון לחזרה – דפים עסקיים רבים נוקטים בגישה זו. קל כיום בעזרת בוטים ומענה אוטומטי להגיב לכל תגובה ולא להשאיר אותה ללא מענה. זה כבר צעד חיובי שגם מעלה את דירוג הדף שלכם, אך לבקש מהגולש להשאיר טלפון יכול לפעמים רק לעצבן אותו יותר. אנו ידועים שאתם עסוקים ואין לכם זמן וכוח אדם לטפל בכל התגובות באופן מידי אבל נאמר זאת שוב: שירות לקוחות לא פחות חשוב מתוכן וקידום! חד וחלק: אם אין לכם יכולת לענות לכל תגובה עדיף שלא תתפעלו את הדף. הרשת החברתית נוצרו על מנת להיות נגישה. כעסק אתם מחויבים לתת מענה מהיר לגולשים שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לקחתם טלפון? תוודאו שמי שחוזר אליו יחזור אליו מהר ועם תשובה טובה יותר.
  • להפוך את הלימונים ללימונדה – תגובות באינסטגרם הם פתח ליצירת דו שיחה יעיל ופורה עם הגולש. תהיו יצירתיים ואל תענו באופן אוטומטי ובנאלי. אתם לא בוט. כן, בוט יכול לעזור לכם אבל הוא לא תחליף למענה אנושי אמיתי. תגובות באינסטגרם הם הזדמנות מדהימה לדף לתת יותר ממה שחשבתם. לא רק במבצעים, הטבות והנחות או הפניה אל שירות לקוחות או אל האתר שלכם אלא במענה אישי שיראה לאותו מגיב שאתם מבינים אותו, קשובים אליו ותשמחו לתת לו מענה אמיתי ורציני לכל תגובה שלא תהיה.

מעוניינים לקדם את דף האינסטגרם העסקי שלכם ואת שאר הפרופילים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות בצורה מקצועית ויעילה? קראו עוד מדריכים וקבלו עוד טיפים על קידום ברשתות החברתיות באתר דיגיטל בוסט!

נשמח לענות לכל שאלה ולתת לכם פרטים נוספים על סל המוצרים והשירותים שלנו לקידום אפקטיבי, מהיר וזול באינסטגרם ובשאר הרשתות החברותיות מבית דיגיטל בוסט, החברה המובילה בתחום!

חייגו עכשיו או השאירו פרטים לחזרה. להתראות ובהצלחה!