12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם?

איך להעלות עוקבים באינסטגרם?

אם גם אתם משתמשי אינסטגרם שרוצים להעלות באופן משמעותי את כמות העוקבים שלכם, מן הסתם גם אתם תוהים על הדרך בה ניתן לעשות זאת – איך להשיג עוקבים באינסטגרם?

דבר ראשון, כדאי לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם מתפתחת במהירות שיא ביחס לשאר הרשתות החברתיות, ומתחדשת על בסיס תמידי. הוספת פיצ'רים, שיפוצים שונים, אפשרויות חדשות ועוד- הופכים אותה למקום שבו למעוניינים בפרסום – הכי כדאי להיכנס.

אולי גם אתם מוצאים את עצמכם מתחזקים חשבון אינסטגרם, מעלים לסטורי, מעלים וידיאו ועוד, אבל נשארים עם אותה כמות עוקבים נמוכה שמסרבת להתרומם. למה זה קורה? ואיך ניתן להגדיל את הכמות באופן משמעותי?

למה זה לא הולך?

1. מעורבות היא שם המשחק. יכול להיות שאתם מזינים תכנים – אבל לא כאלו שמעודדים את קהל העוקבים להשתתף. איך ניתן לעשות זאת? אפשר לשאול לדעתם, אפשר לשאול אותם על חוויות מסויימות ועוד.. כל מעורבות תורמת לעניין. אז בפעם הבאה שתשאלו "איך מעלים עוקבים באינסטגרם שלי?" – זכרו את הגורם הראשון הזה: שתפו את העוקבים שלכם ועודדו אותם להגיב לכם.

2. חוסר עקביות היא גם אחד הגורמים לחוסר בעוקבים. העלאת עוקבים באינסטגרם היא הרבה פעמים תוצאה ישירה של עקביות על בסיס שבועי או יותר בהעלאת תמונה או סרטון. כשיש קביעות – יש רושם של רצינות ואמינות. כשיש קביעות אתה נוכח. אתה "שם". אתה לא נעלם פתאום ומופיע אחרי חודש.. נוכחות עקבית היא גורם מאוד משפיע.

3. עד כמה התוכן באמת מעניין את העוקבים? – האם זו שאלה ששאלתם את עצמכם? פנו זמן לחשיבה על תחומי העניין של קהל היעד שלכם. מה יכול לעניין אותם? מה נחשב לגנרי ומה לחדשני, מלהיב ומושך תשומת לב? האם יש ערך מוסף לעוקבים בתמונה או בסרטון שאתם מעלים עכשיו? זה האל"ף בי"ת של שיווק יעיל, ובאינסטגרם מרכיב העניין מקבל משמעות כפולה.

4. אותנטיות – אז נכון, כולנו רוצים לשווק ולמכור. אבל, מה עם הצצה לעולם הפנימי, האמיתי שלכם? כשעוקב פוטנציאלי מקבל את הרושם שהחשבון הוא בעיקר "מסיכה עסקית" הוא מאבד עניין בדבר. כשאתם מביאים אתכם במלואכם, פותחים את הלב ומאפשרים הצצה לעולם שלכם (הפנימי כן? מהחיצוני כבר העליתם מספיק לסטורי) – נוצר לאדם עניין, הוא מרגיש יותר חיבור ויהיה שמח לעקוב אחריכם. אז נכון, כבודו של השיווק מונח במקומו, אבל אל תשכחו שבדיוק בשביל האותנטיות התפתחו הרשתות החברתיות: הרצון לשיתוף ואחווה, ולא הרצון לקבל עוד תכנים שיווקיים. את זה כולנו מקבלים מספיק בטלוויזיה.

איך זה כן הולך?

אחרי שאמרנו ממה עדיף להימנע, קבלו כמה טיפים שיתנו לכם רעיונות למה כן כדאי לעשות.

1. התנסו בשלל הפלטפורמות שמציעה אינסטגרם: סטורי, וידיאו, שידור חי ועוד: גיוון ושילוב של כל אלו יעודד אנשים נוספים לעקוב ונותן הרגשה שיש כאן משהו "מעניין". אל תחששו לעלות לשידור חי – הכלי הזה מוכיח את עצמו כמושך תשומת לב מספר 1.

2. צרו שיתופי פעולה: תמיד ניתן לפנות למותגים שונים ברשת ולהציע להם שיתופי פעולה שונים, כגון: פוסטים של המלצות מדף המותג או מוביל הדעה, חילופי פוסטים ועוד. חיבור לאנשים הנכונים יכול להקפיץ לכם את מספר העוקבים בחשבון.

3. גלו גם אתם מעורבות ועניין בחשבונות של אחרים – הגיבו, לייקו והראו נוכחות גם בגזרה שלהם. זה יכול להביא את תשומת ליבם של אלו לקיומכם, וגם לקשרים חדשים בינכם לבי אנשים אחרים שמגלים מעורבות באותו החשבון.

4. קניית עוקבים – זה לא מילה רעה, זה מה שיאפשר לפרופיל שלכם להיכנס ברגל ימין לג'ונגל הסבוך של האינסטגרם ולהתחיל את העבודה מאיפושהו. כשיש מספר עוקבים מסויים – הקידום האורגני ממשיך מעצמו וכך עוד ועוד אנשים מצטרפים. ניתן לקנות עוקבים ולייקים בפייסבוק וכך לסייע לקידום האורגני של איך קונים עוקבים באינסטגרם הדף. איך קונים עוקבים באינסטגרם? כיום קיימות חברות רבות שמספקות את השירות הזה. אנחנו מציעים לכם לקבל את השירות שלנו ולקבל את הטוב והאיכותי ביותר במחיר המשתלם ביותר. לא כל מקדם יוכל לעשות את זה נכון ובזמן קצוב. את העבודה מהסוג הזה – תנו למקצוענים.

שיהיה בהצלחה!

שאלות ותשובות

לא מעט לקוחות שואלים אותנו איך להעלות עוקבים באינסטגרם בחינם? התשובה היא על ידי הרבה עבודה קשה. אתם תצטרכו להשיג לעצמכם קהל לקוחות נאמן שגם יצפה מכם לספק לו את הסחורה, ומדובר על עבודה שניתן להגדיר אותה כעבודה במשרה מלאה.

אם אתם רוצים לדעת איך להעלות עוקבים באינסטגרם, אז התשובה היא כמובן על ידי רכישת השירות שלנו. אנו בדיגיטל בוסט נהפוך את העמוד העסקי או את העמוד הפרטי שלכם לתוסס בתוך זמן קצר. תוכלו לעלות את כמות העוקבים שלכם בעשרות אלפים בתוך ימים ספורים.

חלק נכבד מהלקוחות העסקיים שואל אותנו – איך להעלות עוקבים באינסטגרם מבלי להיתפס? הרי אף אחד לא רוצה שהפרופיל שלו יושעה. לכן אתם צריכים לפנות לחברה מקצועית ומיומנת שיודעת כיצד לבצע את הפעולה על הצד הטוב ביותר ומבלי לעורר חשד.

אם אתם שואלים את עצמכם איך להעלות עוקבים באינסטגרם לפרופיל חדש, אתם צריכים לזכור כי יש לנו שיטות קסם. אנו נהפוך את הפרופיל החדש שלכם לפרופיל תוסס בתוך זמן קצר. מי קבע שאתם צריכים לחכות עד שהפרופיל שלכם יהפוך להיות מעניין? אתם יכולים לגרום לו להיות כזה.

דילוג לתוכן