12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

כל המידע שיעזור לכם להחליט האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם

אנחנו, כאן בחברת דיגיטל בוסט נשאלים הרבה שאלות סביב ההשקעה הכלכלית בשיווק ברשתות החברתיות. אנחנו נשאלים הרבה פעמים האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם. לא פעם ולא פעמיים אנחנו מוצאים את עצמנו מדברים בכלל על המשמעות של ההשקעה השיווקית ברשתות חברתיות. מה שחשוב להבין בנושא הוא שכאשר אנחנו מדברים על רשתות חברתיות אנחנו מדברים על מה שהוא הדרך שלכם להצליח בגדול. זה אם רק תנהלו את הסיכונים הכרוחים בעבודה ברשת החברתית בצורה טובה. זה נכון שמדובר על שדה כאילו חדש ולא מוכר, זה נכון שהשדה החדש הזה מעורר לא מעט שאלות. אבל האמת היא שלפני ששואלים האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם, חשוב להבין כי מדובר על פוטנציאל אדיר. פוטנציאל שאם תממשו אותו בצורה טובה יכול להביא ערך מוסף לעסק שלכם בענק. אם אתם רוצים להבין האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם ואיך בכלל מנצלים את הפלטפורמה החדשה הזו, זה הזמן שלכם להתחיל לקרוא.

כמה מילים על הרשתות החברתיות בעידן החדש

אנחנו חיים בתקופה בה המילה 'אינדיווידואלי' היא הדבר החם. הכל מותאם לאינדיווידואל. כלומר, אם בעבר הייתה 'מדורת השבט' היא הטלוויזיה, אז היום אנחנו מדברים על עידן בו כל אחד יכול למעשה לבחור לעצמו. כל אחד יכול להחליט מה הוא רוצה לשמוע, מה הוא רוצה לראות. אין כבר את הטלווזיה או העיתון שיקבעו תכתיבים, היום אנחנו חיים בעולם בו כל אחד יכול לקבוע לעצמו מה הוא מעוניין לראות ומה הוא רוצה לצרוך.

על פניו אנו מדברים על הזדמנות אדירה משום שגם עבור בעלי עסקים מדובר על בשורה. לא עוד תשלום מוגזם לחברת הפקה גדולה עבור פרסומת קצרה בטלוויזיה, היום כל אחד יכול לפתוח את הטלפון ולדבר ישר אל לב האומה. אבל, אנחנו כמובן לא מדברים רק על יתרונות בלבד. אנחנו חיים בעידן בו המידע מציף את כולנו. באמצעות המכשיר הקטן שיש לנו בכיס אנחנו למעשה פנויים לכל הודעה. לא משנה אם זה קטן או גדול, הודעה קצרה, רטט והראש שלנו כבר מוסח ואנחנו לא פה. לכן, חשוב מאוד, עבור כל מי שמעוניין לשווק את המוצר שלו דרך הרשתות החברתיות, ליצור אסטרטגיה שתאפשר יצירה של קשר עם הקהל ויצירה של קשב מקבוצה גדולה של אנשים שהתוכן עלול להתאים להם.

האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם

התשובה היא כמובן מורכבת ופשוטה גם יחד. מצד אחד התשובה שלנו, בחברת דיגיטל בוסט לשאלה האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם היא חד משמעית כן. היא מאפשרת לכם להגיע ליותר קהל. זה משום שהאלגוריתם מעלה את החשיפה שלכם באופן משמעותי. היא מאפשרת לכם להוביל קהלים חדשים לעסק שלכם. קהליםי שרואים שיש לכם קהל גדול יחסית, כלומר, אנחנו מדברים פה באמת על שורה של יתרונות משמעותיים בשדה הזה.

אבל, כאן אנחנו מסייגים בדברינו, חשוב לדעת כי התשובה האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם היא גם תוצאת לוואי של ההבנה שלנו כי כאשר כבר יוצאים לתהליך כזה חשוב מאוד לבחור נכון את אנשי המקצוע שיבצעו עבורכם את העבודה. כלומר, האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם דרך מי שלא יודעים מה הם עושים? התשובה היא לא. אבל האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם בעזרת מי שמכירים את התחום ובקיאים בו? התשובה היא חד משמעית כן.

עוקבים באינסטגרם יכולים להביא לזינוק משמעותי והם יכולים באותה מידה להוביל את האלגוריתם להבין כי אתם מבצעים מניפולציות וכך להוריד לכם את החשיפה. חשוב מאוד לדעת את זה כי אם לא תבחרו נכון בשדה הזה התוצאות יהיו בעורכיכם בסופו של יום.

רכישה של עוקבים היא לא במקום עבודה שיווקית

רכישה של עוקבים היא מקפצה והיא לא יכולה לבוא במקום עבודה אחרת שנמצאת באיזור השיווקי. כלומר, חשוב מאוד להגיד כי רכישה של עוקבים היא אמנם מקפצה מצויינת. וכאמור, עבורינו התשובה לשאלה האם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם היא חד משמעית כן. אבל, חשוב לנו להגיד, כאן בחברת דיגיטל בוסט שאין פתרונות קסם. אם אתם רוצים שהעוקבים החדשים יישארו, אם אתם רוצים שהנפח של העבודה שלכם יגדל, אתם חייבים לעבוד בתחזוקה של האינסטגם של בית העסק.

אנחנו לא מצפים מכם עכשיו להתנהג כאילו אתם כוכבי רשת. אבל אנחנו כן מפצירים בכם לנצל את הפלטפורמה הזו ובעיקר את ההזדמנות להיות בקשרים בלתי אמצעיים. כך ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר שניתן להשיג.

אל תשכחו כי כאשר הלקוחות שלכם נכנסים לרשתות החברתיות הם ממש לא מחפשים אתכם. הם נכנסים לרשת כדי להתאוורר, כדי לחשוב על דברים אחרים. המטרה שלכם היא לאפשר להם לקבל חומר קליל, רלוונטי, אסתטי. כזה שמעורר איזה רצון להקשיב לכם.

אתם וודאי חוששים או חושבים חלילה שאין לכם מה להגיד. אנחנו כאן כדי להפריח את הטענות הללו ולהגיד לכם שביננו, אלו ממש שטויות. מה שיפה ברשת הוא שזו ההזדמנות שלכם להיות אותנטיים. זו הפלטפורמה בה אתם יכולים ליצור קשר אמיתי עם הלקוחות שלכם. זה המקום בו אתם יכולים באמת להיות בקשר עם כל אחד ואחת מהעוקבים. אתם יכולים להיות נגישים באופן בלתי אמצעי. זה מה שבאופן טבעי מעלה באופן ניכר את כמות העוקבים.

רוצים לקבל ליווי מקצועי? אנחנו, כאן בחברת דיגיטל בוסט נשמח לעזור.

עוד משהו מעניין על: תהליך של העלאת עוקבים באינסטגרם, קניית עוקבים באינסטגרם

דילוג לתוכן