13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

ככה תוכלו לקנות לייקים באינסטגרם בזול

רוב האנשים שקונים עוקבים באינסטגרם על מנת שהחשבון אינסטגרם שלהם ייראה יותר פופולרי צריכים גם לקנות לייקים באינסטגרם בזול, על מנת לשקף את הפופולריות של החשבון שלהם. אם לחשבון יש מספר גדול של עוקבים, אז התמונות שהוא מפרסמם צריכות לקבל מספר מכובד של לייקים. כשאתם קונים עוקבים באינסטגרם הם לא הולכים להיות מעורבים בפועל בחשבון, לכן אתם צריכים גם לקנות לייקים באינסטגרם על מנת שהנוכחות של הפרופיל שלכם באינסטגרם תראה טבעית ואמיתית.

אנחנו מציעים להוסיף לייקים ביחס של 10-35% מסך כל העוקבים שלכם. זה גורם להכל להראות מושלם וימנע מאנשים שמסתכלים על הפרופיל שלכם מלחשוד האם זה לגיטימי או לא. זה ייראה מאוד מוזר אם יהיה לכם אלפי עוקבים אבל בלי שום לייק על פוסטים.

כשאתם בונים חשבון אינסטגרם חדש או מנסים לעזור לחשבון הנוכחי שלכם לצמוח על ידי קניית עוקבים ולייקים, אתם רוצים לעשות את זה בלי למשוך תשומת לב מיותרת לפרופיל. אם אתם כבר מחליטים לקנות לייקים באינסטגרם בזול, כדאי שלא תקנו לייקים באיכות נמוכה שפשוט צועקים שהם מזויפים. אתם יכולים לקנות לייקים איכותיים באינסטגרם פה ולהיות בטוחים שהם הכי טובים ואמינים שיש בשוק.

קנו לייקים באינסטגרם בזול בלי להתפשר על האיכות. נכון שהמטרה היא לקנות לייקים באינסטגרם בזול, אבל אל תיתנו למחיר להיות הפקטור המכריע. ישנן הרבה חברות המציעות שירותים באינסטגרם, אבל לא כולן דומות. בדיגיטל בוסט, אנחנו בודקים ומוודאים שהלייקים והעוקבים שאנחנו מוכרים נראים לגיטימיים לחלוטין. ככה שהעוקבים שלכם לא ידעו אף פעם שקניתם עוקבים ולייקים.

כמו שהזכרנו למעלה, אנחנו מספקים את הלייקים האיכותיים ביותר באינסטגרם במחיר המשתלם ביותר. אם תסתכלו על חשבונות שכבר סיפקנו להם, אתם לא תחשבו לרגע שהם באמת קנו עוקבים או לייקים בגלל שהצוות שלנו מבטיח שכל הלייקים והעוקבים נראים אמיתיים לחלוטין. זכרו שאנשים רק מסתכלים בחטף על החשבון שלכם ולא לעומק, לכן אתם רוצים שהם יראו אמיתיים כדי שהם לא יסתכלו פעמיים.

רוב האנשים קונים לייקים בכמויות גדולות, דמיינו שרוב הלייקים שלכם היו מגיעים מחשבונות שנראים ריקים לגמרי. זה יציג את החשבון שלכם באור מאוד לא טוב ויהיה לכם מאוד קשה לנקות את זה. הרבה אנשים קונים לייקים בכמות גדולה ובאיכות נמוכה ובסופו של דבר נאלצים לפתוח חשבון אינסטגרם חדש.

לייקים בזול שיחמיאו לעוקבים שיש לכם. אם אתם קונים עוקבים, אתם חייבים לקנות לייקים באינסטגרם שיציגו בצורה טבעית וטובה את החשבון שלכם. זה עניין של איזון, וזה חיוני מאוד אם אתם רוצים שהחשבון שלכם ייראה טבעי ואותנטי.

תצטרכו לקנות לייקים באינסטגרם כדי לשמור על היחס בין העוקבים ללייקים ריאלי ככל האפשר, לפחות 10%.

קנו לייקים בזול כשאתם קונים עוקבים באינסטגרם. ההמלצה שלנו היא לקנות לייקים באותו הזמן שאתם קונים עוקבים. אם תחכו בין הזמן שרכשתם עוקבים לזמן שאתם קונים לייקים, שבזמן הזה יהיה לכם הרבה עוקבים אבל לא תהיה שום מעורבות בפוסטים שלכם, זה יכול להרחיק עוקבים אמיתיים מהפרופיל שלכם. זה פשוט ייראה חשוד, הימנעו מכך ותקנו את העוקבים ביחד עם הלייקים.

סיכום. תוודאו שאתם קונים לייקים בזול באותו הזמן שבו אתם קונים עוקבים באינסטגרם. אם תוציאו כסף רק על עוקבים לעמוד שלכם, הוא ייראה לא טוב בעיניי המתבונן ואנשים יבינו שקניתם את כל העוקבים ושהפרופיל שלכם לא אמיתי.

דילוג לתוכן