13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

האם אפשר להוסיף לייקים עתידיים וצפיות עתידיות באינסטגרם?

קניית צפיות ולייקים באינסטגרם זה חלק חשוב ומומלץ מאוד עבור כל חברה במסע שלה באינסטגרם. כבר הבנו במאמרים קודמים שבקניית עוקבים באינסטגרם, לייקים באינסטגרם וצפיות לסרטונים באינסטגרם אתם מעשה קונים אמינות, תנועה אורגנית וכרטיס לפסגת הפלטפורמה – מעולה גם לכם באופן אישי וגם לעסק שלכם אם אתם מקדמים אחד כזה. עם כל כך הרבה משתמשים שלא מכירים את ההזדמנות לרכוש  עוקבים באינסטגרם – זו בדיוק ההזדמנות שלכם. הזדמנות לרכוש את העוקבים ולהשיג יתרון משמעותי על שאר המתחרים. אותו הדבר בכל הנגע ללייקים עתידיים וצפיות עתידיות.

זה אפשרי בכלל להוסיף לייקים עתידיים וצפיות עתידיות באינסטגרם?

שואלים אותנו הרבה האם זה אפשרי בכלל להוסיף באופן אוטומטי לייקים וצפיות. האם ניתן לעשות זאת לכל תוכן חדש שעולה. והתשובה היא, כמובן שכן. המערכת שלנו יודעת לעשות את זה. עכשיו, אתם יכולים להוסיף לייקים עתידיים לתמונות ולקנות צפיות לסרטונים שאתם מעלים ולדעת שהכמות הראשונית מובטחת לכם.

הוספת לייקים באופן אוטומטי מחקה בדיוק התנהגות אנושית. זה משאיר אתכם עם הרגשה מעולה בכל מה שקשור לרכישת הלייקים שלכם לצורך קידום פוסט מסוים. בסופו של דבר קידום הפרופיל כמובן. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את כמות הלייקים שאתם רוצים להוסיף. ניתן לשלם מראש  ולראות את כמות הלייקים מתווספת לפוסט שלכם.

תחשבו שתקבלו בוודאות 100 לייקים על כל אחד מעשרת הפוסטים הבאים שלכם. מבחינה עסקית זה מהלך מעולה מכיוון שאתם לא צריכים לדאוג ואפילו לא לרגע מתשומת הלב האורגנית שתקבלו בפוסטים שלכם. ברגע שהפוסט שלכם יהיה בעל כמות מכובדת של לייקים הוא מיד יקבל את תשומת הלב המגיעה לו.

אותו הדבר גם לגבי סרטונים, אנחנו נוטים להסתכל על הסרטונים בעלי כמות הצפיות הגדולה ביותר. גם אם התוכן לא ממש מעניין אותנו, ברגע שאנחנו רואים כמות צפיות מסוימת, אנחנו לא רוצים לפספס את מה שכל האנשים האחרים ראו. אנחנו מרגישים חובה מסוימת להסתכל גם אנחנו על הסרטון. תחשבו איזו הזדמנות מעולה יכולה לתת לכם קנייה עתידית של צפיות בסרטון. איזו חשיפה מעולה זה יכול ליצור למוצר או לשירות שאתם משווקים רק בזכות המספר המופיע ליד סרטון שהרגע עלה.

מה עם קניית עוקבים ולייקים באינסטגרם?

קניית לייקים עתידיים וצפיות עתידיות זה מהלך מעולה. הוא מביא חשיפה אורגנית בדומה לקניית עוקבים באינסטגרם. הרי כשאתם קונים כמות מסוימת של עוקבים, אתם למעשה מנפחים את הפרופיל שלכם. זה מאפשר לכם חשיפה בצורה שווה בעיני אנשים שלא היו מסתכלים עליכם בכלל. אלא אם הייתה לכם את אותה הכמות של העוקבים שיש לכם כרגע באינסטגרם. רק אל תשכחו להוסיף גם לייקים לתמונות ולסרטונים שאתם מעלים. אתם בוודאות הייתם חושדים אם הייתם נכנסים לפרופיל של מישהו עם 20000 עוקבים אבל רק לייקים בודדים על כל תמונה. אל תשכחו לאזן בין הלייקים והעוקבים שלכם. זה על מנת לדאוג למראה כמה שיותר טבעי בפרופיל שלכם ולוודא שהעוקבים האמתיים יגיעו בהמוניהם.

דילוג לתוכן