13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

מה זה אומר לקנות לייקים ועוקבים באינסטגרם

לעיתים קרובות שואלים אותנו "למה אנשים קונים עוקבים ולייקים באינסטגרם" וחשבנו שמאמר קצר יוכל להסביר את הדברים ולתת לנו את ההזדמנות להרגיע את הרוחות ולהראות את הסיבות האמתיות שיש לקניית עוקבים באינסטגרם וקניית לייקים באינסטגרם – כל מה שעומד מאחורי זה זו אסטרטגיה שיווקית לכל דבר שמטרתה לקדם את הפרופיל האישי או העסקי של מישהו.

מה קורה בעולם האינסטגרם של היום

אנחנו נמצאים בעידן שבו אנשים משתמשים יותר ויותר בפלאפונים שלהם כמכשיר המרכזי שאתו הם ניגשים לרחבי הרשת ולאו דווקא דרך המחשב כמו בשנים קודמות ולכן הולך וגובר העניין באפליקציות כמו אינסטגרם. אם נסתכל על סטטיסטיקות, אפליקציות כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט יום אחד כנראה שיעקפו גם את הענקיות בתחום כמו פייסבוק וטוויטר מבחינת פופולריות ופעילות המשתמשים בהן.

אם נסתכל רק על אינסטגרם, אנחנו רואים שיש קרוב למיליארד משתמשים כל חודש. הנון המטורף הזה מראה שאינסטגרם זה מקום מעולה לקדם בו את עצמכם, העסק שלכם או אפילו החתול שלכם. בשילוב כמות הקהל הגדולה שיש והגיוון מבחינת החומר האנושי המשתמש באינסטגרם, בניית דף וצבירה של קהל עוקבים גדול הפכה לפעילות נחשקת וכולם רוצים להגיע לשם.

עם כמה שזה נשמע קל, ישנה בעיה אחת קטנה שחייבת התייחסות על מנת לקדם את המסע שלכם באינסטגרם ולקבל תשומת לב על ידי מיליוני גולשים ומתוך מיליונים משתמשים. הבעה הזו בדרך כלל צצה כשאתם מחליטים לקחת את פרופיל האינסטגרם שלכם מהמקום החובבני והפשוט בין החברים למקום שבו אתם מנסים להיות כמה שיותר גדולים וכמה שיותר מהר ולהיות ממש מפורסמי אינסטגרם – עולם תחרותי בצורה בלתי רגילה. אבל אל תדאגו, אמנם העולם תחרותי מאוד בפסגת האינסטגרם, להגיע לשם ולהישאר שם זה בהחלט בגדר האפשרי אם נוקטים באסטרטגיה הנכונה כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג להעלות תוכן איכותי, לקנות כמות מסוימת של עוקבים, לקנות לייקים בהתאם לכמות העוקבים שקניתם על מנת לדאוג שהפרופיל שלכם ייראה כמה שיותר טבעי ולא יעורר חשד למי שמרפרף בו ולאחר מכן לשבת ולראות איך מספר העוקבים האמתיים שלכם גדל בעקבות התוכן האיכותי והמעולה שאתם מעלים לדף הפרטי שלכם – על מנת לקדם את עצמכם כמותג או לדף העסקי שלכם – על מנת לקדם את העסק שלכם בקרב הקהל הרלוונטי.

לסיכום  – למה צריך לקנות עוקבים ולייקים באינסטגרם?

תחשבו על זה בצורה כזו – אם אתם נכנסים לפרופיל אינסטגרם של עסק מסוים ואתם רואים שיש לו רק 15 עוקבים, אתם כמעט אף פעם לא תעקבו אחריו ותתנו לו הזמדנות שווה לעומת עסק שתראו שיש לו 5000 עוקבים, וזה די פייר, אנחנו מיד מסיקים שעסק עם כמות עוקבים קטנה – הוא לא מוצלח, למרות שרוב הפעמים זה ממש לא ככה. קשה לשפוט עסק על סמך התוכן שהוא מעלה בלבד כשאנחנו מרפרפים בין מאות אנשים ועסקים באינסטגרם, אנחנו רוצים מהר לקבוע האם משהו מתאים לנו או לא.

קניית עוקבים ולייקים פשוט עוזרת לאזן את השטח ומכינה את הקרקע לצבירה של עוקבים אמתיים ומעורבות אמתית בחשבון.

דילוג לתוכן