12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

פרופיל עסקי באינסטגרם

לא מעט אנשים בכל רחבי העולם גולשים ברשתות החברתיות באופן יומיומי. הרשתות החברתיות שהחלו את דרכן למטרות שמירה על קשרים חברתיים, שיתופי תמונות ואירועים, הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה עסקית של ממש. בעלי עמודים גדולים הכוללים אלפי עוקבים בעמוד אינסטגרם, דף פייסבוק או ערוץ יוטיוב נהנים משירותי פירסום ממוקד ומיטבי המאפשר לכם להרוויח מכך לא מעט כסף. דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים להפוך עמוד אינסטגרם, דף פייסבוק או ערוץ יוטיוב שיגרתיים, לכאלה שמצליחים למשוך אלפי עוקבים חדשים תוך זמן קצר. אז אם גם אתם רוצים לשנות פרופיל עסקי באינסטגרם ולהתחיל לצבור עוקבים רבים, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לעשות זאת נכון. לא מעט אנשים כיום מנסים להקים עמודי אינסטגרם גדולים במטרה ליהנות משירותי פרסום אך לא מצליחים להמריא ולצבור כמויות גדולות של עוקבים. חברת דיגיטל בוסט שעוסקת בתחום מזה לא מעט שנים, מכירה היטב את כל השיטות והדרכים היעילות ביותר ליהנות מלא מעט עוקבים ולייקים באינסטגרם תוך זמן קצר.

פרסום באמצעות רשתות חברתיות ממוקד יותר, זול יותר ובעל אחוזי המרה גבוהים יותר בהשוואה לכל חלופה

רגע לפני שניגע בכל הטיפים החשובים ביותר, חשוב להכיר את השינוי הגדול בעולם הפרסום שגורם לבעלי עסקים רבים כיום לפנות לבעלי עמודי אינסטגרם גדולים. עד לפני מספר שנים כל בעלי העסקים שאפו לפרסם את המוצר או השירות שלהם לכמה שיותר אנשים. מטרת העל הייתה להגיע לעיניהם של אנשים רבים במטרה לחשוף את המוצר או השירות ללקוחות פוטנציאליים רבים. אך הבעיה הגדולה בשיטת פרסום זו היא העובדה שרוב ככל הצופים בפרסומים מסוג זה, כלל אינם מתעניינים בתחום המוצר או השירות המוצע. שלטי חוצות או מודעות בעיתון גדול אכן יצליחו להגיע לעיניהם של רבים, אך רבים מהם לא יתעניינו בתחום המוצר או השירות. אז כיצד ניתן להצליח לפרסם ולשווק מוצרים או שירותים בצורה נכונה אתם שואלים? בעזרת הרשתות החברתיות. בעלי עסקים רבים כיום פונים לבעלי רשתות חברתיות עם עוקבים רבים במטרה לפרסם מוצא או שירות לקהל יעד פוטנציאלי וממוקד. במידה ותחום העיסוק שלכם הוא אופנה, סביר מאוד להניח שפרסום בעמוד אינסטגרם גדול העוסק בתחום האופנה, יגיע לעיניהם של לקוחות פוטנציאליים רבים שינקטו פעולה בעיניין. אחוזי ההמרה בפרסום ממוקד גבוהים הרבה יותר ואף התשלום על כך נמוך יותר. מטרת העל היא לא להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים אלא להגיע לעיניהם של קהל יעד מצומצם בעל סיכוי גבוה להתעניינות בתחום, במוצר או בשירות שאתם מציעים.

הכירו את כל הטיפים החשובים שיקדמו את עמוד האינסטגרם שלכם תוך זמן קצר

לאחר שנגענו בנקודה המרכזית בגינה הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמה עסקית של ממש, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להפוך את העמוד שלכם, לפרופיל עסקי באינסטגרם. פרופיל עסקי באינסטגרם יסייע לכם לצבור כמות גדולה של עוקבים ולייקים באינסטגרם תוך זמן קצר אך חשוב לדעת לעשות זאת נכון. דיגיטל בוסט מכירים היטב את כל השיטות והדרכים היעילות ביותר וכעת נגע בכמה נקודות בסיסיות וחשובות במיוחד. ראשית, חשוב להימנע מהתפזרות מיותרת. לא מעט אנשים המחזיקים בפרופיל עסקי באינסטגרם במטרה לצבור עוקבים רבים, מעלים תכנים מעולמות שונים. משתמשים רבים שיגיעו לעמוד שאינו מספיק ממוקד, לא ימהרו להוסיף עוקב מהסיבה הפשוטה כי חלק נכבד מתוכני העמוד כלל לא מדבר אליהם. במידה ותבחרו שלוש נישות שונות, כל משתמש המתעניין באחת הנישות שבחרתם יצפה בתוכן רלוונטי עבורו רק בשליש מהתכנים שאתם מעלים, מה שיגרום לו לחפש עמוד מקביל בתחום העוסק אך ורק בנישה בה הוא מתעניין. לכן, כבר בשלב הראשון של פרופיל עסקי באינסטגרם, חשוב שתבחרו נישה אחת וממוקדת בה תדבקו לאורך כל הדרך.

איכות תוכן ללא דופי – אל תתפשרו על איכות התכנים שאתם מעלים!

לאחר שמיקדתם היטב את כל תוכן העמוד שלכם, חשוב להקפיד להעלות תכנים ללא נגיעות אישיות או דעות שונות כלל. ייתכן שעוקבים רבים פחות מתחברים לדעה האישית שלכם, ולכן יש להימנע מהוספת דעה אישית. ככל שהתכנים יהיו יותר עינייניים, כך תצליחו למשוך יותר משתמשים המתעניינים בתחום שבחרתם. נוסף על כך, דיגיטל בוסט מקפידה מאוד גם על איכות התוכן שעולה לעמוד. איכות התוכן אינה מסתכמת באיכות התמונה, צבעי התמונה או נראות העמוד כולו, אלא כוללת גם את התוכן המקצועי והעינייני. הקפדה על בחירת תכנים מעניינים, אמינים ואיכותיים תגרום למשתמשים רבים לרצות לעקוב אחריכם בכדי להתעדכן בתכנים נוספים. כמובן שמעבר לתוכן המילולי, גם איכות התמונה, צבעיה והתאמתם לעמוד כולו חשובים מאוד ולכן אין להקל בהם ראש. פרופיל עסקי באינסטגרם יאפשר לכם לדלות מידע רב אודות תנועת הגולשים בעמוד שלכם, מה שיאפשר לכם לשפר כל העת את מועדי העלאת התכנים, אופי התכנים המועדפים על ידי העוקבים שלכם ועוד.

לאחר עבודה על שיפור העמוד, הגיע הזמן לחשוף אותו למשתמשים רבים – כך עושים את זה נכון!

אז לאחר שהפכתם את העמוד שלכם לפרופיל עסקי באינסטגרם, מיקדתם את הנישה בה תדבקו לאורך כל הדרך, סיננתם נגיעות ודעות אישיות והקפדתם על תכנים איכותיים במיוחד, הגיע הזמן לחשוף את העמוד לעיניהם של גולשים רבים שיתרשמו לחיוב ולא יהססו להוסיף עוקב. ישנן לא מעט שיטות לחשוף פרופיל עסקי באינסטגרם לעיניהם של גולשים רבים וכעת נגע בעיקריים שבהם. השיטה הראשונה היא להיעזר במילים מתוייגות. לא מעט אנשים בעלי פרופיל עסקי באינסטגרם לא יודעים לעשות שימוש מיטבי במילים מתוייגות ולכן חשוב להדגיש נקודה חשובה. ככל שהמילה המתוייגת שכיחה יותר, כך הסיכויים שמחפשי המילה יראו את הפוסט שלכם קטנים יותר וכן להיפך. לכן, חשוב לבחור בקפידה את המילים המתוייגות כך שמצד אחד הן יהיו מחופשות אך מצד שני לא מחופשות מידי.

עמודים גדולים, תגובות חזרה לכל המגיבים ומילים מתוייגות – כל הדרכים להגדיל את חשיפת העמוד שלכם!

השיטה השניה בעזרתה רבים בוחרים לקדם פרופיל עסקי באינסטגרם ולחשוף אותו למשתמשים רבים היא פנייה לעמודי אינסטגרם גדולים במיוחד. בעלי פרופיל עסקי באינסטגרם פונים לעמודים גדולים באותו תחום במטרה שיפרסמו את העמוד שלהם. כלל עוקבי העמוד שכבר הביעו את התעניינותם בתחום בו בחרתם, יחשפו לעמוד שלכם כך שפרסום בשיטה זו נחשב לממוקד ומיטבי. כיום יש לא מעט עמודי אינסטגרם גדולים הכוללים אלפי ואף מאות אלפי עוקבים בכל התחומים, כך שתוכלו לאתר את העמוד המתאים ביותר עבורכם תוך זמן קצר. מעבר לכך, חשוב להגיב בחזרה לכל המגיבים לכם על כל פוסט שאתם מעלים. תגובות חוזרות גורמות למנועי האינסטגרם לזהות קשרים קרובים, מה שגורם לו לפרסם את התכנים שלכם לכל חבריכם קרובים בעדיפות ראשונה. תגובות לכל המגיבים לכם יגרמו לכך שהאינסטגרם יזהה רבים כחברים קרובים כך שהתכנים שלכם יופצו בעדיפות ראשונה ללא מעט אנשים. דיגיטל בוסט מכירה עוד לא מעט שיטות מתקדמות ויעילות לקידום פרופיל עסקי באינסטגרם במהירות רבה. צבירת אינסטגרם לייקים, תגובות וצפיות יקדם את העמוד כולו ויחשוף אותו לעיני רבים. עמודים הכוללים אינסטגרם לייקים רבים ולא מעט צפיות מקודמים באופן טבעי ומקבלים חשיפה נרחבת.

דילוג לתוכן