12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם – כך תהפכו את עמוד האינסטגרם שלכם לנכס דיגיטלי של ממש!

 

הרשתות החברתיות פרצו אל חיינו בסערה לפני לא מעט שנים. אך בשנים האחרונות הן הפכו מפלטפורמה חברתית לשמירה על קשרים, שיתוף תמונות, פוסטים או סרטונים שונים לפלטפורמה שיווקית שמגלגלת לא מעט כספים מידי שנה. עמודי אינסטגרם, דפי פייסבוק או ערוצי יוטיוב הכוללים כמות גדולה של עוקבים. עמודים אלה יכולים לפרסם תכנים שיווקיים רבים עבור בעלי עסקים שונים שישמחו לשלם על כך לא מעט כסף. רגע לפני שניגע בכל הטיפים החשובים שיסייעו גם לכם להגדיל עוקבים באינסטגרם, לייקים באינסטגרם, צפיות ביוטיוב ועוד, חשוב שתכירו את הרציונל העומד מאחורי הפלטפורמה החברתית שהפכה בשנים האחרונות לפלטפורמה עסקית שמפרנסת לא מעט אנשים. בעלי עסקים רבים כיום פונים לבעלי נכסים דיגיטליים במטרה לפרסם את בית העסק, המוצר או השירות שהם מציעים.

מדוע הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמת שיווק מוצלחת ויעילה כל כך? מהסיבה הפשוטה שהן מצליחות למשוך מאות מיליוני אנשים בכל רחבי העולם לשימוש יומיומי. הדבר מבטיח חשיפה גדולה במיוחד. אך אם בעלי עסקים מחפשים חשיפה גדולה, ישנן פלטפורמות שיצליחו לגרום לכל פרסום להגיע לעיניהם של רבים יותר בהשוואה לפרסום ברשתות החברתיות. כמו מודעות בעיתון או הצבת שלטי חוצות בכל רחבי העיר.

הפיכת הרשתות החברתיות לפלטפורמת השיווק הטובה ביותר כיום!

אך הסיבה המרכזית בגינה בעלי עסקים רבים בוחרים את הרשתות החברתיות על פני כל חלופת שיווק אחרת היא הפירסום הממוקד. קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם שיהפכו עמוד מאוד ספציפי העוסק בטיולים בלבד לכזה הכולל עשרות אלפי עוקבים, יבטיחו לכל בעל עסק בתחום הטיולים שעשרות אלפי עוקבים המתעניינים בתחום הטיולים יצפו בפרסום שלו. לעומת זאת, פרסום מוצר או שירות בעיתון מוצלח או בעזרת שלטי חוצות גדולים בכל רחבי העיר אמנם כנראה יגיעו לעיניהם של רבים יותר. אך חלקם הגדול כלל לא מתעניין בתחום הטיולים. פרסום נרחב ולא ממוקד יחשוף את תוכן הפרסום לאנשים רבים תמורת תשלום גבוה במיוחד. אך אחוזי ההמרה, כלומר אחוזי ההצלחה של הפרסום יהיו נמוכים במיוחד. לכן, אנשי מקצוע רבים בוחרים לפרסם את השירות או המוצר שלהם בפלטפורמות החברתיות. עדיפות היא לעמודים גדולים המתעסקים אך ורק בנישה שלהם.

גם אתם רוצים להתחיל בהליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם? רוצים לקבל כמות גדולה של לייקים לאינסטגרם? וכן להעלות עוקבים באינסטגרם? הגעתם למקום הנכון. חברת דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים בהליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם. כך הם מצליחים תוך זמן קצר להפוך עמוד בתחילת דרכו ללא עוקבים כלל, לעמוד גדול הכולל אלפי ואף עשרות אלפי עוקבים אמיתיים. איך עושים את זה? הנה לכם כמה דגשים מבית דיגיטל בוסט.

רוצים כמות גדולה של עוקבים הדוקים? וודאו שהעמוד שלכם שונה מכלל העמודים המתחרים!

הדגש הראשון להליך צבירת עוקבים או קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם הוא מקוריות. כיום יש לא מעט עמודים גדולים כמעט בכל נישה שתבחרו. זה מה שהופך את התחרות שלכם לקשה במיוחד. מה יקרה במידה ולא תצליחו להביא לעמוד שלכם נגיעה של מקוריות? משהו שאין בעמודים המתחרים? כנראה שכלל העוקבים הפוטנציאליים שלכם יעדיפו להוסיף עוקב לעמודים גדולים יותר. אלה שהתחילו את פעילותם בתחום הרבה לפניכם. חשוב להדגיש שמקוריות העמוד שלכם לא חייב לבוא לידי ביטוי בתוכן מקורי. מקוריות העמוד יכול לבוא לידי ביטוי אף בצילום התכנים, בצבעי הרקע, בזמני העלאת התכנים באופן קבוע ועוד. חברת דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים לחשוב על לא מעט דרכים להפוך כל עמוד למקורי ומרשים יותר מכל מתחריו. עמוד מקורי יבטיח לכם הצלחה בהליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם והמשך צבירה של עוקבים רבים תוך זמן קצר.

בחרו תחום ממוקד אחד ודבקו בו – הימנעו מהתפזרות למספר תחומי עניין!

הדגש השני הוא בחירת תחום מאוד ממוקד בו העמוד שלכם יעסוק. לא מעט אנשים רוצים להתחיל בהליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם למטרת בניית עמוד רב עוקבים. אך הם לא מקפידים להתמקד בתחום אחד בלבד לאורך כל הדרך. ולכן חשוב להדגיש את החשיבות בדבר. נסו לחשוב מראשם של העוקבים הפוטנציאליים שלכם. במידה ואתם מתעניינים בתחום הטיולים, האם תרצו לעקוב אחרי עמוד גדול שכל תכניו קשורים אך ורק לטיולים? או שמא תעדיפו עמוד גדול העוסק בטיולים, בריקודים ובכדורגל? עמוד העסוק אך ורק בטיולים יצליח לקלוע בול לתחום העניין שלכם. בכל הפוסטים שיעלה בעוד העמוד המפוזר לשלל תחומים יצליח לקלוע לתחום העניין שלכם רק בחלק קטן מהפוסטים.

לכן, חשוב שתבחרו כבר מתחילת הליך התהוותו של העמוד שלכם. תבחרו תחום אחד ממוקד בו תדבקו לאורך כל הליך בניית העמוד וקניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם. כל פוסט שאינו קשור לתחום העניין שבחרתם עלול לפגוע בהתקדמות העמוד ובהליך המהיר של צבירת עוקבים. חברת דיגיטל בוסט מקפידה שכל לקוחותיה ידבקו בתחום ממוקד אחד. זה מה שיהפוך את העמוד לאטרקטיבי ביותר עבור כל חובבי התחום.

מילים מתוייגות – הדרך הטובה ביותר ליהנות מכלל היתרונות שלהן

הדגש השלישי הוא שימוש נכון בהאשטגים או בעברית, מילים מתוייגות. חברת דיגיטל בוסט מסבירה שלא מעט אנשים לא יודעים לעשות שימוש נכון במילים מתוייגות. הדבר פוגע בהתקדמות העמוד כולו ובהליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם. לפני שנסביר איך עושים את זה נכון. חשוב שתבינו מה עושות המילים המתוייגות. מילה מתוייגת בפוסט שלכם תגרום לכך שהפוסט יוצג בכל פעם שמישהו יכתוב את בשורת החיפוש את המילה המתוייגת. כלומר, אם תתייגו את המילה אוהל בפוסט העוסק באוהלים, כל פעם שמישהו יכתוב את המילה אוהל בשורת החיפוש, הפוסט שלכם יופיע. אך הסוד הגדול? שישנם עוד אלפי פוסטים בהם המילה אוהל מתוייגת כך שהפוסט שלכם יעלם בין כלל האפשרויות. הוא לא באמת יגיע לעיניהם של עוקבים פוטנציאליים רבים בעזרתן של המילים המתוייגות. אז מה עושים?

חברת דיגיטל בוסט מסבירה כי על מנת להצליח בהליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם ולהתחיל להעלות עוקבים באינסטגרם או לייקים לאינסטגרם בקצב מהיר, חשוב לבחור בקפידה כל מילה מתוייגת. במידה והמילה שבחרתם תהיה שכיחה מידי, כנראה שיהיו עוד מיליוני פוסטים שהמילה תוייגה בהם. כך הפוסט שלכם פשוט יבלע ויעלם. מנגד, מילה שאינה שכיחה כלל גם היא אינה יעילה במיוחד. כי כנראה שאף אחד לא יכתוב אותה בשורת החיפוש. לכן, הסוד הגדול הוא למצוא את המילים הנכונות. מילים שמצד אחד אינן בולטות ושכיחות במיוחד אך מצד שני כן יחופשו על ידי עוקבים פוטנציאליים רבים.

הקפידו על כלל הדגשים והגדילו משמעותית את כמות העוקבים שלכם תוך זמן קצר

לסיכום, דיגיטל בוסט מדגישה כי הליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם אינו מספיק. הליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם אולי יעלה את כמות העוקבים שלכם בקצב מהיר. אך במידה והעמוד שלכם לא יהיה מספיק מקצועי ואטרקטיבי, כנראה שמירב העוקבים יסירו מעקב. לכן, אפשר להיעזר בהליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם. זה בשביל להגדיל את כמות העוקבים. כמובן, רק לאחר שבניתם עמוד איכותי בהתאם לכלל הדגשים של חברת דיגיטל בוסט. דיגיטל בוסט מסייעת רבים להעלות עוקבים באינסטגרם, לקבל כמות גדולה של לייקים לאינסטגרם וכן גם להשלים את שלבי קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם במידת הצורך.

עוד משהו מעניין על: קניית עוקבים באינסטגרם

דילוג לתוכן