12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים אמיתיים – רוצים להגדיל חשיפה לעמוד האינסטגרם שלכם? אספנו עבורכם את כל השיטות הטובות והיעילות ביותר

הרשתות החברתיות החלו את דרכן לפני לא מעט שנים ומאז ועד היום הן ממשיכות לצבור תאוצה עד כדי מיליארדי משתמשים בכל רחבי העולם. עמודים גדולים באינסטגרם, דפים גדולים בפייסבוק וכן ערוצים גדולים ביוטיוב הפכו בשנים האחרונות לנכס דיגיטלי של ממש. אם עד לפני מספר שנים מטרת העל של הרשתות החברתיות הייתה שיתופים חברתיים ושמירה על קשרים, הרי לנו שכיום רבים עושים שימוש עסקי באינסטגרם, בפייסבוק או ביוטיוב. דיגיטל בוסט מסייעת לאנשים רבים לייצר עמודים מוצלחים שמצליחים למשוך כמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר. אחת האפשרויות הקלות ביותר לעשות זאת היא קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם. אך לפני שגם אתם בוחרים באפשרות הקלה, קניית עוקבים אמיתיים, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם להקים עמוד מוצלח, מרשים ומושך המייצר תוכן איכותי ועיניין רב למשתמשים רבים. ישנן שיטות רבות ליצירת עמוד מנצח ולהגדלת החשיפה שהוא מקבל וכעת נציג את השיטות השכיחות והמרכזיות ביותר שאתם חייבים להכיר.

מרשתות חברתיות לפלטפורמות עסקיות – השינוי הגדול שהפך את הרשתות השונות לנכסים דיגיטליים

רגע לפני שניגע בכל הדגשים שאתם חייבים ליישם בעמוד מצליח עוד טרם הליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם, חשוב שתבינו את הבסיס העומד מאחורי הפיכת עמוד אינסטגרם פשוט לנכס דיגיטלי של ממש. הרעיון הגדול הוא פרסום ושיווק ממוקד לקהל יעד שכבר הביע את התעניינותו בתחום מסויים. כל עולם השיווק והפרסום עובר לא מעט שינויים בשנים האחרונות כך שכיום מטרת העל היא לא לחשוף את המוצר או השירות שלכם לעיניהם של כמה שיותר אנשים, אלא לחשוף את המוצר או השירות לעיניהם של פלח ממוקד באוכלוסייה שכבר הביע את התעניינותו בתחום. מודעות עיתונות או שלטי חוצות אכן מצליחים להגיע לעיניהם של רבים, אך כמה מהם באמת מתעניינים בתחום, במוצר או בשירות המפורסם ויעשו מעשה בעקבות המודעה? מעטים בלבד, כלומר אחוזי המרה נמוכים במיוחד. לעומת זאת, פרסום ממוקד בעמוד אינסטגרם גדול הכולל אלפי עוקבים ועוסק בתחום המוצר או השירות, אמנם לא יחשוף את המוצר לעיני רבים, אך כל הנחשפים אליו הם לקוחות פוטנציאליים כך שאחוזי ההמרה בפרסום זה יהיו גבוהים במיוחד. זה הבסיס שהפך את הרשתות החברתיות לפלטפורמה עסקית של ממש.

מקדו את העמוד לתחום אחד בלבד והימנעו מהוספת דעות אישיות!

אז רגע לפני שאתם מתחילים בהליך צבירת עוקבים, קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם, עוקבים ביוטיוב ועוד, חשוב שתוודאו שהעמוד שלכם כולל תוכן ממוקד ואיכותי, כך שלאחר הגדלת החשיפה, רוב הנחשפים יתרשמו לחיוב ולא יהססו להוסיף עוקב. דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים להפוך כל עמוד אינסטגרם, דף פייסבוק או ערוץ יוטיוב לכאלה שכל הנחשפים אליהם לא יהססו להוסיף עוקב. אז איך עושים את זה אתם שואלים? בעזרת כמה טיפים חשובים. ראשית, חשוב לוודא שהעמוד כולו כולל תוכן אחיד בתחום אחד בלבד. ריבוי תכנים משלל תחומים יגרום למשתמשים רבים לוותר על הוספת עוקב לעמוד הכולל גם תחומים שאינם מעניינים אותם. אם העמוד שלכם כולל שלושה תחומים הוא אמנם יפנה לקהל יעד גדול יותר, אך כל מתעניין בתחום אחד בלבד מתוך השלושה ידרש להיחשף לשני שליש תוכן שכלל לא מעניין אותו, מה שיגרום לו לוותר על הוספת העוקב. שנית, חשוב לוודא שהעמוד שלכם אינו כולל דעות, גחמות או נגיעות אישיות כלשהן. גם אם נדמה לכם שהדעה שאתם מביעים בעמוד היא כזו שלא ניתן לחלוק עליה, ישנם רבים שיחלקו, מה שימנע מהם להוסיף עוקב. לעומת זאת, תכנים מקצועיים ללא דעות, גחמות או נגיעות אישיות כלל יאפשרו לכל מתעניין בתחום להוסיף עוקב ללא חשש מדעות שאינן לרוחו.

לאחר בניית עמוד מנצח, הגיע הזמן להגדיל חשיפה – הכירו את הדרכים המהירות ביותר שיגרמו להגדלת חשיפה טבעית והצגת כל תכני העמוד בעדיפות ראשונה

הנקודה השלישית והאחרונה לבניית עמוד מנצח טרם העבודה על הגדלת החשיפה היא הקפדה על תוכן איכותי. תוכן איכותי בא לידי ביטוי הן באיכות התמונה, הן בשילובי הצבעים בה וכמובן גם באמינות המלל וכתיבתו בבהירות. הקפדה על שלוש הנקודות הללו תבטיח לכם עמוד אינסטגרם מסוגנן היטב כך שכל משתמש שיחשף אליו ימהר להוסיף עוקב. כעת, כל שנותר הוא להגדיל חשיפה. אחת השיטות השכיחות ביותר כיום היא קניית עוקבים אמיתיים. הליך קניית עוקבים אמיתיים מאפשר לעמודים בכל התחומים לצבור כמות עוקבים גדולה תוך זמן קצר. הליך קניית עוקבים אמיתיים יאפשר גם לצבור לייקים וצפיות, מה שיקדם אט אט את העמוד ויגדיל את חשיפתו באופן טבעי. דיגיטל בוסט מסייעת לכל לקוחותיה בהליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם וכן עוקבים ביוטיוב על מנת לוודא כי הם אכן אמיתיים ופעילים. רבים שעושים זאת ללא סיוע מקצועי מגלים כי למרות שהיו בטוחים שהם בחרו קניית עוקבים אמיתיים, כלל העוקבים שהם הם פרופילים פיקטיביים ולא פעילים.  אפשרות נוספת להגדלת חשיפה מלבד הליך קניית עוקבים אמיתיים היא תגובה לכל המגיבים על הפוסטים שלכם. כאשר תגיבו בחזרה למגיבים לכם, האינסטגרם יזהה את הקשר כחברי וקרוב, מה שיגרום לו לפרסם את התכנים שלכם בעדיפות ראשונה. בעזרת כלל השיטות הללו ועוד רבות נוספות, דיגיטל בוסט מצליחה לסייע ללקוחות רבים להגדיל משמעותית את כמות העוקבים, הלייקים והצפיות בעמודי אינסטגרם, דפי פייסבוק וערוצי יוטיוב תוך זמן קצר.

דילוג לתוכן