13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים באינסטגרם באמת יכולה להפוך אנשים למפורסמים?

מי לא רוצה להיות מרכז תשומת הלב של כולם? כשזה מגיע לרשתות חברתיות כמו אינסטגרם, כולם רוצים להיות עם הכי הרבה ליקים. כולם רוצים הכי הרבה עוקבים. אם יש לכם כל כך הרבה עוקבים ולייקים שאתם כבר לא סופרים, אתם הופכים מיד למפורסמים בקרב החברים שלכם והקהל בחיים האמתיים גם כן. אבל האם קניית עוקבים באינסטגרם באמת יכולה לעשות את העבודה? או שצריך לרדוף אחר כל עוקב אמיתי?

תהיו כנים, לא תרגישו גאים בעצמכם כשתראו אלפי לייקים על פוסטים שלכם? והחברים שלכם לא יקנאו בזה? מעבר לכם, אם יש לכם המון לייקים, הצופים שלכם לא יוכלו להפסיק לבדוק מתי אתם מעלים משהו חדש. הם ירצו לעקוב אחריכם. ואם מדברים על עוקבים, מספר גדול של עוקבים ייתן לכם תחושה מעולה. גם לקהל שעוקב אחריכם כשהוא ייחשף לתוכן המעולה שאתם מעלים.

לפתוח את האינסטגרם ולראות הצפה של עוקבים, תגובות ולייקים זה חלום של הרבה אנשים. אתם יכולים להפוך את החלום הזה למציאות

אנחנו מציעים לכם לפעול על מנת לקדם את עצמכם באינסטגרם, דרך פעולות שיווקיות כמו קניית עוקבים באינסטגרם, קניית לייקים באינסטגרם ועוד ממגוון השירותים שלנו. אם אתם עצמאיים, אמנים או בלוגרים, או שאולי יש לכם עסק קטן ולו פרופיל עסקי, או שפשוט אתם בעצמכם רוצים להתקדם ולקבל עוד עוקבים ולייקים – אנחנו יכולים לעזור לכם להתקדם באינסטגרם על ידי הגדלת מסר הלייקים והעוקבים שיש לכם וככה להגיע למצב שעוד ועוד אנשים אמתיים נחשפים לפרופיל שלכם ועוקבים אחריכם גם כן.

תחשבו על זה ככה, כמה פעמים מצאתם את עצמכם משוטטים באינסטגרם? נחשפים למאות פרופילים של אנשים שאתם לא מסתכלים לכיוונם אפילו בגלל שאין להם כמות עוקבים גדולה? או כמות לייקים שמספקת לכם את העין במבט חטוף?.

לא משנה כמה טוב התוכן שלכם יהיה, ההתחלה באינסטגרם ובכל רשת חברתית אחרת היא קשה ביותר. אתם חייבים למצוא את הדרך לעבור את הזמנים הקשים. אנחנו מציעים את הפתרון, קנייה של עוקבים ולייקים. זה בהתאמה על מנת לשמור על מראה טבעי של הפרופיל שלכם. שמירה על יחס נכון בין העוקבים והלייקים תביא למצב שאנשים עוקבים אחריכם ובאמת זוכים ליהנות מהתוכן המעולה שאתם מעלים במהלך הזמן.

אם מישהו ייכנס לפרופיל שלכם שבועיים אחרי שפתחתם אותו וייראה שאתם מצלמים דברים מאוד מיוחדים אבל אין לכם לייקים על התמונות שאתם מעלים או שיש לכם רק 20 עוקבים – הסיכויים שהוא גם יעקוב אחריכם ירדו משמעותית. לעומת זאת, אם הוא ייכנס ויראה שיש לכם 1000 עוקבים ו-100 לייקים על כל תמונה- פה התמונה מתחילה להשתנות בעיניו. הוא ירצה להמשיך ולהיחשף לתוכן המעולה שאתם מעלים.

אל תשכחו את המטרה הסופית של קניית עוקבים ולייקים. אתם צריכים לגרום לאנשים לעקוב אחריכם ולקחת חלק פעיל בפוסטים שאתם מעלים. בין אם מדובר בלעשות לייק או להגיב. בסופו של דבר, המטרה היא לשווק את עצמכם בצורה נכונה בעזרת התוכן המתאים.

דילוג לתוכן