12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים באינסטגרם תעזור לחשבון שלכם לצמוח

הרבה אנשים מחפשים שירותים שדרכם הם יכולים לקנות עוקבים באינסטגרם. קניית עוקבים באינסטגרם תעזור לחשבון שלכם להיחשף ולגדול. מה שחשוב לעשות לפני כן זה לבדוק ממי אתם מזמינים את השירות. זה כדי להימנע ממקרים שבהם תקבלו עוקבים באיכות נמוכה שייראו למי שמסתכל בפרופיל שלכם כחשודים, זה שישפיע משמעותית על הצמיחה האורגנית של החשבון שלכם.

למרות שאתם לא יכולים להיות בטוחים במאת האחוזים. ישנם כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להגן על עצמכם ועל החשבון שלכם. שימו לב למוצרים שמוכרת החברה, למגוון, ואיך נראית הנוכחות שלה ברחבי הרשת. בנוסף, תתייעצו עם אנשים אחרים כדי לקבל הבנה טובה יותר של המקום שבו אתם צריכים לקנות.

שימו לב ממי אתם קונים

אין דבר גרוע יותר מלהזמין עוקבים באינסטגרם ולחכות שבוע עד שהם מתחילים להופיע. או גרוע מכך, לא לקבל את מלוא ההזמנה שרכשתם. לצערנו, הרבה חברות לא לוקחות ברצינות את מה שהן עושות. זה מתבטא, בין היתר, בזמן הספקה גרוע והזמנות חסרות.

תמיד תבדקו ממי אתם מזמינים ואם אתם יכולים צרו איתם קשר טלפוני. חשוב לוודא שיש לכם למי לפנות במקרה שמשהו לא מסתדר. תמיד תסתכלו באתר החברה, הוא כבר יספר לכם את הסיפור האמיתי.

בדיגיטל בוסט, אנחנו בטוחים באיכות ובשירות שאנחנו מציעים היות וסך הלקוחות שלנו מרוצים מאוד, וזו המטרה המרכזית שלנו.

שימו לב לזמן שעובר עד שאתם מקבלים את העוקבים באינסטגרם

זמן ההספקה הוא משהו שרוב האנשים לא חושבים עליו בכלל כשהם קונים שירותי אינסטגרם שונים. אם לא שמים לב לפרט הזה, אתם עלולים לחכות לנצח עד שתקבלו את העוקבים, הלייקים או הצפיות שהזמנתם.

למה זמן ההספקה חשוב?

אם רק פתחתם חשבון אינסטגרם ואתם קונים עוקבים כדי שהחשבון ייראה פופולרי – אסטרטגיה שהרקבה משתמשים בה ותעזור לכם למשוך עוקבים אמיתיים כמעט מיד. הדבר האחרון שאתם רוצים שהבוסט הראשוני לחשבון שלכם יגיע בשלב מאוחר. לפעמים יש לכם פוסט פופולרי ואתם רוצים לקנות לייקים באינסטגרם על מנת לקדם אותו עוד יותר, לכן הזמן הוא קריטי, הפוסט לא יישאר ויראלי או רלוונטי לזמן רב ואתם צריכים לנצל את הזמן שהוא כן.

מה לבדוק כשאתם קונים עוקבים באינסטגרם?

כשאתם מחפשים לקנות עוקבים באינסטגרם, אתם לא הולכים לפגוש חברה שתגיד לכם שיש לה לקוחות לא מרוצים. זו התאבדות שיווקית. הבעיה היא שהרבה חברות מספקות שירותי קידום לאינסטגרם למרות איכות העוקבים והלייקים שהן מספקות.

לסיכום. שימו לב שאתם קונים עוקבים ולייקים מספק אמין. ככה תקבלו את העוקבים והלייקים באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר. כמו שאנחנו מספקים בדיגיטל בוסט.

בנוסף, על מנת שהחשבון שלכם ייראה כמה שיותר טבעי, תדאגו לקנות לייקים בכל פעם שאתם קונים עוקבים. אתם לא רוצים שתהיה לכם כמות ענקית של עוקבים ובכל פוסט יהיו 4 לייקים. תתנו לחשבון שלכם מראה פופולרי והוא יהפוך לפופולרי באופן טבעי. כמובן, אם תעשו את זה נכון.

דילוג לתוכן