29/11/2021

קניית עוקבים – בוסט גדול לעסקים קטנים ובינוניים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

ללא כל צל של ספק הרשתות החברתיות בימינו הן המדיה הפרסומית השולטת והמובילה את עולם הפרסום בכל  העולם וכמובן שגם בישראל. ניתן בהחלט לומר בפה מלא וללא הסתייגויות: אם אתה לא שם – אתה לא קיים. הזירה החברתית היא פני הפרסום כיום, ונכון להיום מעטים הם בעלי העסקים שאינם מנהלים את מערך הפרסום שלהם ברשתות החברתיות. כאשר אתם פונים לפרסום עליכם כמובן לדעת היטב מי קהל הלקוחות שאליו אתם מכוונים, שכן רק על פי הגדרת קהל היעד תוכלו ברמת לדעת לאילו רשתות חברתיות כדאי לכם לפנות ולפרסם ואילו רשתות חברתיות יהיו עבורכם בזבוז של זמן ומשאבים. אנו בחברת דיגיטל פוסט מנתחים את קהלי היעד ועל פי זה בונים את האסטרטגיה השיווקית של העסק. אחת האסטרטגיות המובילות היום היא קניית עוקבים. קניית עוקבים הכרחית במיוחד במקרים בהם אתם בתחילת דרכיכם ואין לכם עוקבים כלל וכאשר לעסק אין עוקבים אז אף אחד לא מעוניין לקנות ממנו. לכן, אחת מהפעולות הראשונות שחשוב לעשות היא להשיג כמה שיותר עוקבים שיעלו את המוניטין של העסק, זאת ניתן לעשות במספר דרכים כאשר הדרך המהירה ביותר להגיע לתוצאות היא כמובן על ידי קניית עוקבים.

מפגינים נוכחות – קניית עוקבים לטיקטוק ולאינסטגרם

קניית עוקבים, אין משמעותה למכור שירות שאינכם באמת מספקים, קניית עוקבים היא הדרך לרכוש את האמון של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. כמובן, שאם העסק שלכם אינו מוצלח ואינו מספק את הסחורה, אז זה לא ממש משנה אם תרכשו עוקבים או לא, כי בסופו של דבר הלקוחות הם לא העוקבים שאתם קונים, אלא האנשים שמגיעים בעקבות כך שיש לכם הרבה עוקבים ונשארים בגלל שמקבלים את מה שהם מחפשים מבית העסק שלכם. בעניין של להשאיר לקוחות, אין הנחות, יש צורך ברכישת אמון של לקוחות פוטנציאלים ממשייים ולא להסתפק אך ורק בעוקבים. כיום הרשת החברתית טיקטוק אשר נמצאת בפריצה אדירה בישראל, מחייבת אתכם להיות נוכחים בה, בעיקר אם אתם פונים לקהל צעיר אך לא רק. אם אין לכם חשבון בטיקטוק, פיתחו מהר ככל האפשר אחד כזה ומוטב שאחרי העלאת מספר סרטונים כבר תפנו לקנות עוקבים לטיקטוק ולקדם את החשיפה שלכם על די כך. כמובן שאותו דבר לגבי אינסטגרם שכבר ותיקה בשוק הישראלי ואם אין לכם לפחות 1000 עוקבים אף אחד לא יעיף מבט לכיוונכם ובטח שלא תקבלו את החשיפה אליה אתם שואפים. לקנות עוקבים לאינסטגרם זו אחת הפעולות הראשונות שעליכם לעשות אחרי שפרסמתם מספר תמונות הקשורות אליכם ואל העסק שלכם. גם בעת קניית העוקבים יש רמות שונות של עוקבים לרכישה, חברת דיגיטל בוסט דואגת לרכוש עבור לקוחותיה את מיטב העוקבים אשר מעלים את החשיפה ואת המוניטין של הדף העסקי.

מתי כדאי לקנות עוקבים לטיקטוק?

קניית עוקבים לטיקטוק מומלצת במספר מקרים. בראש ובראשונה כאשר אתם בעלי עסק ואתם נכנסים לראשונה לזירת הפרסום בטיקטוק. אתם מניחים בוודאי שאם אין לכם עוקבים אף אחד לא ממש התעניין במה שיש לכם לפרסם, אך אם לעומת זאת, אתם יחסית חדשים בטיקטוק ומספר העוקבים שלכם יהיה גבוה יחסית לזמן שהותכם ברשת החברתית, סיכוי סביר הרבה יותר שמישהו שיתקל בסרטון אשר יפורסם על ידיכם יכנס לראות. לנראות שלכם ברשת החברתית יש משמעות מאוד גדולה וכמובן שככל שיהיו לכם יותר עוקבים כך החשיפה שלכם תהיה גדולה יותר, חשיפה רחבה יותר תביא לעוד עוקבים וכך זה ממשיך הלאה והלאה. אם כן, הדרך להגיע לחשיפה היא לא אחת, אך חשוב שיהיה בסיס טוב וללא ספק לקנות עוקבים לטיקטוק בתחילת הדרך יכול לתת לכם בוסט רציני.

האם כדאי לקנות עוקבים לאינסטגרם?

כפי שנאמר לגבי הרשת החברתית טיקטוק, קניית עוקבים איננה מחויבת. אם אין לכם כל כוונה להיחשף לאנשים ולצבור מספר גדול של לקוחות באופן מיידי, יתכן שתהליך ארוך של איסוף עוקבים יהיה נכון יותר עבור העסק שלכם. יחד עם זאת – פתחתם חשבון אינסטגרם ואתם מעוניינים לצבור לקוחות רבים במהירות המרבית? לקנות עוקבים לאינסטגרם זו דרך מצוינת להתקדם בזירה הזו ויתכן שתשרת אתכם בצורה הנכונה ביותר. כמובן שבכדי למקסם את התוצאות, תמיד מומלץ להתייעץ עם חברת פרסום בדיגיטל המתמחה בשיווק ברשתות החברתיות ותוכל לנתח את הלקוחות ולגבש אסטרטגיה שיווקית נכונה עבורכם ועבור העסק שלכם.

מתי קניית עוקבים איננה מומלצת?

עד כה מנינו את הסיבות והמקרים בהם רצוי ומומלץ לקנות עוקבים לאינסטגרם ולטיקטוק, אבל האם בכל מקרה פעולה של קניית עוקבים היא מתבקשת והכרחית או שיש מקרים בהם קניית עוקבים עלולה דווקא לפגוע בעסק שלנו? התשובה היא שקניית עוקבים כמעט תמיד תועיל לעסק שלכם, ואם לא תועיל לו לפחות לא תזיק. קניית עוקבים בהחלט יכולה להקפיץ ולתת בוסט רציני לעסק שלכם הן מבחינת נראות בזירה של הרשתות החברתיות והן מבחינת מאגר הלקוחות והלידים אשר יגיעו אל הדף העסקי שלכם בעקבות כך. במקרים הרעים ביותר היא לא תועיל ולא תזיק לעסק שלכם. בין אם תבחרו לעשות את הצעד הזה, ולקנות עוקבים לרשת זו או אחרת ובין אם לאו, חשוב מאוד להתייעץ עם איש שיווק דיגיטלי אשר ינתח עבורכם את מערך הלקוחות שלכם ויקבע מה נכון עבור הפריחה של העסק שלכם ומה האסטרטגיה אשר תטיב עימו ככל שניתן.

איך אבחר באילו רשתות חברתיות לפתוח דף עסקי?

בעלי עסקים רבים חושבים שאם יש להם עסק הם באופן מיידי מוכרחים לפתוח דף עסקי בכל אחת מהרשתות החברתיות הקיימות, כמובן שזה לא נכון. הבחירה באילו רשתות חברתיות לפתוח דף עסקי צריכה להיעשות לאחר ניתוח מעמיק של הנתונים של העסק, סוג הלקוחות הקיימים וסוג הלקוחות שאנו מעוניינים לפנות אליהם. הבחירה הנכונה יכולה להיעשות אך ורק על ידי נשי מקצוע מתחום השיווק אשר מתמחים בניתוח השוק וניתוח קהלי יעד שונים. ככל שהדיוק יהיה רב יותר בבניית האסטרטגיה, כך התוצאות יהיו טובות יותר עבורכם ועבור הדף העסקי שלכם וכמובן עבור העסק שלכם שזו המטרה הסופית בסופו של דבר.

האם קניית עוקבים יכולה להבטיח לי מאגר לקוחות גדול?

קניית עוקבים לא מבטיחה לכם שום דבר מלבד שמספר העוקבים שלכם יהיה גדול יותר. קניית עוקבים היא איננה המטרה, יש לזכור זאת! קניית עוקבים היא ללא ספק דיגיטל בוסט עבור העסק שלכם ואם תדעו להשתמש בה נכון, ולחשב את המסלול קדימה, תוכלו ליהנות מפירות ההשקעה. חברת דיגיטל בוסט מספקת שירותי שיווק דיגיטליים לבעלי עסקים ומתמחה בקניית עוקבים איכותיים לרשתות חברתיות שונות. כמובן, שטרם רוכשים עוקבים חשוב לבנות אסטרטגיה שיווקית אשר תלווה אתכם ותנחה אתכם כמה חודשים קדימה ואיתה תצעידו את העסק שלכם אל המטרות הרצויות לכם ואל ההצלחה המיוחלת.