12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

היום חשוב מאוד לא להזניח את הרשתות החברתיות ולפעול עבור הגדלת עוקבים באינסטגרם

הגדלת עוקבים באינסטגרם לא היה משהו שהתמודדו איתו לפני עשר שנים. אבל היום, לאור המהפיכה הדרמטית שהתרחשה בעקבות הפריצה של הרשתות החברתיות לחיים שלנו והכניסה של האינטרנט לכל מקום, אין כל ספק כי אנחנו נמצאים בעידן בו הגדלת עוקבים באינסטגרם זה חלק אינטגרלי מהחיים של כל בית עסק מתפקד. היום אנחנו יודעים עד כמה זה חשוב להקפיד על יצירה של בסיס חזק ברשתות החברתיות כדי לאפשר בסופו של דבר את הגידול הטבעי לא רק של קהל העוקבים אלא גם של הלקוחות שמגיעים לבית העסק שלכם.

היום יותר מבעבר האופן בו אנחנו מתייחסים לשיווק השתנה באופן דרמטי. אם בעבר היינו מסתכלים על שיווק בתור האופן בו אנחנו יכולים לגרום ללקוח להוציא כסף ולהרגיש שהוא קנה דבר יקר כדי להרגיש שיש לו כסף, אז היום המרכז הוא הסיפור, האופן בו אנחנו יכולים לספר את הסיפור שנוגע בין היתר בקהל העוקבים ויכול ליצור תחושה של שייכות, הזדהות ונכונות לקחת חלק. הגדלת עוקבים באינסטגרם זו לא סתם עוד פלטפורמה מיותרת, אנחנו מדברים על הדרך שתאפשר לכם באופן פשוט להגדיל את המחזור העיסקי שלכם במידה ניכרת.

הגדלת עוקבים באינסטגרם זו רק ההתחלה

תהליך של הגדלת עוקבים באינסטגרם זו רק ההתחלה וזה משהו שחשוב מאוד לזכור אותו. למה? משום שאנחנו, חברת 'דיגיטל בוסט' רואים הרבה מאוד בעלי עסקים שחושבים כי מדובר ממש על קסם. הרי מה הבעיה להוביל עוד ועוד עוקבים לעמוד האינסטגרם של החברה? אבל מה שרבים מתקשים להבין הוא שכאשר אנחנו מדברים על הגדלת עוקבים באינסטגרם חשוב לא פחות להבין איך לפרסם באינסטגרם. כאשר יש עוקב שעושה לייק או רוצה לראות ברגע נתון משהו מסוים, הוא לא בהיכרח ישאר לאורך זמן באותו עמוד, לא בהיכרח ייקח חלק פעיל בקהל העוקבים. חישבו על עצמכם, האם יש לכם זמן אמיתי בתוך לוח הזמנים הצפוף שלכם לעוד ועוד מידע 'מיותר'? כדי להשאיר את העוקבים, כדי לעודד אותם לשתף, כדי להפוך אותם חלק מהקהילה חשוב להזין את עמוד האינסטגרם בתוכן איכותי. אנחנו, כאן בחרת 'דיגיטל בוסט' תמיד נתמוך בלקוחות שלנו לא רק לבצע הגדלת עוקבים באינסטגרם אלא גם להבין מה הכלים העומדים לרשותם עבור פרסום אמיתי ואפקטיבי באינסטגרם שיוצר אינטרקציה.

הכי חשוב זה להישאר אותנטים

כאמור, הגדלת עוקבים באינסטגרם זו רק ההתחלה. העבודה היא בין היתר לשאול איך לפרסם באינסטגרם באופן כזה שבאמת מאפשר ללקוחות להגיע ולהיות חלק מהקהל שלכם. הכי חשוב הוא באמת בראש ובראשונה להישאר אותנטיים. להישאר קרובים כמה שאפשר לקהל העוקבים שלכם ולייצר איתו אינטרקציה שתוביל לעוד ועוד חיבורים. הנקודה שחשוב כל הזמן לזכור כאשר אנחנו מדברים על עוקבים בטיקטוק ועל הגדלת עוקבים באינסטגרם זה שבראש ובראשונה העוקבים נכנסים לאפליקציה כדי להתאוורר, כדי לחשוב על דברים אחרים, כדי לא להיות עסוקים במה שמטריד אותם גם כך בחיי היום יום. אין לקוח שנכנס לאפליקציה רק כדי לראות אתכם, אתם והפירסומים שלכם נמצאים שם כמו עוד שורה ארוכה של תמונות העולות בכל יום בקצב מסחרר. לכן הדבר הראשון שאתם חייבים לזכור הוא להישאר אותנטיים ולהיות אתם. אם לא תהיו אתם, אם לא תייחדו את העסק שלכם משאר המוצרים שנמכרים ברשתות בכל יום, מהר מאוד תאבדו את העניין של העוקבים בכם. המטרה היא בכל יום לאפשר לעוקבים להכיר חלק ממי שאתם. זה בסדר גמור אם תפרסמו תוכן על החיים האישיים שלכם ואם תחליטו לשתף בתחומי עניין נוספים, זה הכיף הגדול של הרשתות החברתיות. הקשר הבלתי אמצעי הוא זה שמאפשר לרבים לקחת חלק ולהרגיש את הקשר האישי ממש אליכם.

הגדלת עוקבים באינסטגרם חייבת להיות חכמה

המטרה שלנו, בחברת 'דיגיטל בוסט' היא לבצע הגדלת עוקבים באינסטגרם אבל כמובן לעשות את הדבר הזה באופן חכם. אנחנו לא רוצים לשתף קהל יעד לא רלוונטי בתכנים שלכם משום שאנחנו רוצים שבסופו של יום להשקיע את הכסף שלכם, את התוכן שלכם ועוד בקהל הכי רלוונטי שיכול להיות לכם. לכן, הגדלת עוקבים באינסטגרם חייבת להיות פעולה שנעשית באופן חכם מתוך הבנה כי אנחנו לא רוצים לשתף את כל הגולשים ברשת בתוכן שלכם אלא את אלו שבאמת יכולים לתרום למותג שלכם. אמנם מצד אחד זה נשמע מעט 'משעמם' ולא זוהר, מצליח וגדול, אבל אתם חייבים להבין כי עבודה שיטתית ונכונה על הגדלת עוקבים באינסגרם היא מה שיביא בסופו של יום לשינוי הגדול.

אנחנו אוהבים לעבוד עם הלקוחות שלנו

מצד אחד העבודה על הרשתות החברתיות היא כמו כל עבודה. היא לוקחת זמן והיא יכולה לעיתים לייאש. אבל בסופו של יום, אנחנו, בחברת 'דיגיטל בוסט' קמים בכל יום מחדש עם אש בעיניים ועם רצון כן ואמיתי להוביל עוד ועוד לקוחות להצלחה. הגדלת עוקבים באינסטגרם, השקעה בתהליכים של הגדלת עוקבים בטיקטוק ועוד, כל אלו בסופו של יום מאפשרים לעסקים שלא היה להם סיכוי בעבר להמריא על ידי הבאה והנגשה של המוצר שלכם עד ללקוח בקצה.

אנחנו אוהבים את העבודה שלנו משום שהיא משלבת יצירתיות והבנה מעמיקה של האופן בו ניתן לספר סיפור. האופן בו אנחנו יוצרים נראטיב שבסופו של יום מאפשר ללקוחות שלנו לצמוח, להתקדם ולהתפתח.

דילוג לתוכן