12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

הוספת עוקבים באינסטגרם, כל המידע שמאחורי הקלעים של עולם הדיגיטל

אנחנו, בחברת 'דיגיטל בוסט' מקבלים הרבה מאוד שאלות איך קונים עוקבים בטיקטוק ומה עושים כדי לבצע הוספת עוקבים באינסטגרם. קודם כל אנחנו שמחים על השאלה משום שבדרך כלל השואלים כבר מכירים בהזדמנות שעולם הדיגיטל פותח בפני כל אחד שרוצה לשווק את עצמו וליצור מקורות פרנסה נוספים. הוספת עוקבים באינסטגרם זו יכולה להיות גם חוויה ולהביא אתכם ליצור תוכן ולעשות את מה שאתם אוהבים, אבל האמת היא כי היום אין בית עסק שלא צריך ליצור לעצמו נוכחות חזקה ברשתות החברתיות כדי ליצור קהל שלא רק הופך להיות קהל עוקבים מסור אלא גם מי שבסופו של יום יקנה מהעסק שלכם. זאת משום שכאשר אנחנו מדברים על הוספת עוקבים באינסטרם אנחנו מדברים על מי שהופכים להיות חלק מהסיפור שלכם, מהסיפור של העסק שלכם. היום, יותר מתמיד התנועה היא לכיוון יצירה של קהל שמכיר את הסיפור של המוצר והופך להיות חלק מהסיפור כולו. זאת מתוך ההבנה כי באופן הזה אנחנו מאפשרים לקהל שלנו להיות חלק מהסיפור ולהרגיש הזדהות עם המותג.

למה חשוב לעבור נכון על הוספת עוקבים באינסטגרם

הוספת עוקבים באינסטגרם זו תורה שלמה. מה שצריך לדעת בראש ובראשונה הוא שמי שמכתיב את מידת החשיפה של עמוד זה או אחר באינסטגרם ומי שמאפשר לעוד ועוד גולשים להיות חלק מקהילה מסוימת הוא האלגוריתם. האלגוריתם היא תבנית ממוחשבת שתפקידה להביא לכל גולש את המידע המתאים והרלוונטי עבורו. כאשר האלגוריתם עושה את זה הוא למעשה מנסה להציג תוכן מתאים ורלוונטי עבור כל גולש כי המטרה בראש ובראשונה של הרשתות החברתיות היא להשאיר את הגולשים זמן רק ככל הניתן באפליקציה המסויימת הזו. הדבר נכון גם כאשר אתם מדברים על עוד עוקבים בטיקטוק וגם כאשר אנחנו דנים בשאלה על הוספת עוקבים באינסטגרם. לכן כאשר אנחנו מדברים על הוספת עוקבים באינסטגרם אנחנו חייבים להבין שאנחנו לא יכולים לבצע את הפעולה בלי לחשוב עליה קודם ובלי לנתח את הנתונים בצורה נכונה ומיומנת. מדוע? משום שבמידה ולא עושים את העבודה נכון התוצאה היא שאולי ברגע אחד כמות העוקבים עלתה, אבל מדובר על אנשים שלא באמת מעוניינים להיות קהל העוקבים שלכם, לא מי שיקנו מכם מוצרים ובסופו של דבר מי שיסירו עוקב מהר מאוד ויובילו אותנו להתחיל הכל מההתחלה. כך שכאשר מדובר על הוספת עוקבים באינסטגרם אנחנו חייבים לקחת את הדבר הזה בחשבון. בעיקר, להשאיר את העבודה למי שמבינים בכך.

להוסיף כסף זו לא מילה גסה

עולם הרשתות החברתיות שינה את המשחק באופן דרמטי והיום אין חברת פירסום שלא נותנת מקום לעולם הזה שפשוט מספק לנו קהל גדול ובלתי אמצעי שיכול להתחבר באופן אישי למוצר. הרי אם תשימו שלט גדול בכיכר מרכזית ההנחה היא שאחוז מסוים מאלו שיראו את השלט אכן יבואו בסופו של יום לרכוש את המוצרים. אבל אם אנחנו נביא את המידע עבור קבוצת האנשים המסוימת שבאמת יכולה לצרוך את המוצרים וליהנות מהם, אז עשינו את שלנו והבאנו בית עסק לעמדה בה המחזור העיסקי שלו יכול לגדול בעשרות מונים. חשוב לזכור כי מי שמנהלים את הרשתות החברתיות בכל רחבי העולם מודעים לשירות הציבורי של הרשתות הללו ולכן עושים פעולות שונות כדי להוריד את החשיפה ולהביא את בעלי העסקים להוציא את הארנק. לנו, דיגיטל בוסט, חשוב להגיד כי הוספת עוקבים באינסטגרם באמצעות כסף זו לא מילה גסה, אבל זה בהחלט משהו שצריך לתת עליו את הדעת ולבצע אותו בצורה הכי טובה שאפשר.

נוכחות ברשתות החברתיות זה לא מותרות

הוספת עוקבים באינסטגרם, השאלה איך קונים עוקבים בטיקטוק ויצירה של קהל עוקבים בטיקטוק, כל אלו לא מילים גסות. אנחנו מדברים על עולם בו כל בית עסק המכבד את עצמו חייב, פשוט חייב לתת על הדברים הללו את הדעת. אבל, באותה מידה כמובן, חשוב לזכור כי נוכחות ברשתות החברתיות זו אולי חובה אבל זה גם משהו שצריך לדעת איך לנהל.

מעבר ליצירת תהליך עבור הוספת עוקבים באינסטגרם, חשוב ליצור תוכן שישאיר את העוקבים הללו עוד זמן בתוך הרשת. המטרה היא להביא אתכם באופן האותנטי ביותר, כאשר אתם מדברים כמובן על כל מה שמעניין אתכם, רלוונטי ומעסיק, כדי לעזור לעוקבים שלכם להיות חלק מהעמוד שלכם ולהתחבר אליכם מחדש. הוספת עוקבים באינסטגרם זו לא מטרה בפני עצמה, מדובר על אמצעי. אמצעי ליצירת תוכן והבאה שלו ליותר ויותר אנשים. לכן אנחנו תמיד ממליצים לא רק לעבוד על יצירה של קהל אלא גם לחשוב מה התכנים אותם אתם מעוניינים לשתף עם הקהל שלכם.

אל תשכחו שלתהליכים לוקח זמן

אנחנו, חברת 'דיגיטס בוסט' לא מאמינים בפתרונות קסם. אנחנו לא מאמינים בפתרונות שמתרחשים ברגע אחד ואמורים לפתור כל בעיה. בסופו של יום כדי להגיע לתוצאות צריך לתת לדברים את הזמן שלכם. אנחנו, חברת דיגיטל בוסט יכולים להגיד שמהצד שלנו אנחנו נעשה הכל כדי לאפשר לכם ליהנות עד כמה שניתן מכל מה שאנחנו יכולים לתת במישור המקצועי. אנחנו מזמינים אתכם כמובן לפנות אלינו וביחד ליצור תוכנית שתאפשר לכם להבין מקרוב איך אנחנו יכולים להפוך את האינסטגרם לכלי לגיטימי לקידום העסק שלכם על ידי הוספת עוקבים באינסטגרם באופן מקצועי.

דילוג לתוכן